אולהה הבהיר: "עוד לא החלטתי היכן אשחק בשנת 2020"

מייקל אולהה
מייקל אולהה | טוויטר

סאגת מעברו של החלוץ מסרבת להסתיים. הניגרי, שעל פי האדומים חתם על חוזה כדי לחזק את הקבוצה בינואר, מכחיש כל חתימה וטוען שיש לו הצעות מהליגה הוויאטנמית. תגובת הפועל ת"א: "קשקוש, יש לו חוזה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב, שעדיין לא ניצחה משחק רשמי באף מסגרת העונה, מחפשת את השחקן שישנה את המומנטום השלילי בו נמצאת הקבוצה ותולה תקוות בחלוץ מייקל אולהה. כזכור, האדומים הציעו 100 אלף דולר עבור הניגרי בפגרה, אך קבוצתו סונג לאם, שנאבקה בתחתית, סירבה לשחררו. בימים הקרובים מסתיימת הליגה בוויאטנם ואולהה יהיה שחקן חופשי, ובמתחם חודורוב טוענים כי השחקן חתום במועדון, אך בראיון שהוא ערך בתקשורת המקומית מסתבר שהוא עדיין לא החליט לגבי עתידו המקצועי.

בקבוצה אף הכינו עבורו תוכנית אימון מיוחדת על מנת שיוכל להצטרף בחלון ההעברות בינואר כשהוא בעל כושר משחק מלא. אולהה, מנגד, טען כי לא חתם עדיין בהפועל תל אביב בשל היותו תחת חוזה בסונג לאם. החלוץ לא הכחיש כי נוצר עימו קשר משני מועדונים: הפועל תל אביב והונג ליהה טין המקומית, אך לטענתו הוא לא חתם באף אחת מן הקבוצות. הניגרי הפך לאחר מהשמות החמים לקראת חלון ההעברות בוויאטנם שיחל בחודש נובמבר, אז הוא יהפוך לשחקן חופשי.

בראיון לעיתון מקומי היום (רביעי) אמר אולהה: "הפועל תל אביב רוצה שאני אחתום. למרות זאת, עוד לא החלטתי אם לעזוב את סונג לאם. אני עדיין לא יודע באיזו קבוצה אשחק בשנת 2020".

מייקל אולהה במדי הפועל תל אביב. הודעת שווא של האדומים? (הפועל ת
מייקל אולהה במדי הפועל תל אביב. הודעת שווא של האדומים? (הפועל ת"א האתר הרשמי)

כזכור, בתחילת יוני פורסם בישראל ובוויאטנם כי הניגרי מגיע להפועל תל אביב ואף פורסמה תמונה שלו במדי הקבוצה באתר הרשמי של האדומים וברשתות החברתיות. עם זאת, החלוץ בן ה-23 הכחיש בתוקף כי העסקה נחתמה. הוא טען כי הפועל אמנם יצרה קשר עם סוכנו, אך לא נעשו מהלכים מעבר לכך. אם תחילה היה ברור לאדומים שהוא יגיע אליהם בתום הליגה הוויאטנמית, כעת אולהה שומר את הקלפים קרוב לחזה.

החלוץ עבר כברת דרך בליגה הוויאטנמית. הוא התחיל בצורה מקרטעת ואף ביקש להפסיק לשחק עקב תסכול מהיכולת שלו, אך ביחד עם הצוות המקצועי וחבריו הוא התקדם בצורה נהדרת. כעת נחשב אולהה בורג משמעותי בהתקפת הקבוצה, כשהוא כובש 18 שערים בשלוש העונות האחרונות.

מהפועל תל אביב נמסר: "קשקוש, יש לו חוזה חתום איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי