בהפועל ת"א מאיימים: "אם אולהה לא יגיע, נפנה לפיפ"א"

מייקל אולהה
מייקל אולהה | אתר הפועל תל אביב

האדומים מצפים להגעת הניגרי בנובמבר והודפים את טענותיו לכאורה על כך שטרם החליט היכן ישחק ב-2020: "התנהלות לא ברורה, הוא החלוץ שאביטן החליט לצרף". וגם: ספירובסקי כשיר לרעננה, דגני ינוח כדי לשחק בנבחרת?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

באתר "GOAL" פורסם אתמול (רביעי) ראיון ובו טוען החלוץ הניגרי מייקל אולהה, שכידוע חתם לפני מספר חודשים בהפועל תל אביב ועתיד להצטרף עם תום חוזהו בקבוצתו הוויאטנמית בנובמבר הקרוב, כי הוא מנהל מו"מ עם מספר קבוצות ולמעשה הכחיש כל קשר להגעתו הצפויה לאדומים בטענה שטרם החליט היכן ישחק – כך כאמור לפי הפרסום ב"גול" – אלא שהבוקר הגיעה תגובת האדומים.

כבר אתמול אמרו בכירים במועדון לספורט1 כי מדובר ב"קשקוש מוחלט, יש לו חוזה אצלנו", אלא שהיום כבר סיפרו במועדון שאם אולהה לא יצטרף לקבוצה לאחר סיום חוזהו בסונג נאם, תיעשה פנייה לפיפ"א: "הוא שחקן הפועל תל אביב ואנו מצפים להגעתו בנובמבר כדי שיעבור את הליך הרישום והבדיקות הרפואיות, במטרה שיתחיל לשחק בינואר 2020. אם יהיה שינוי, נעביר את הטיפול למוסדות פיפ"א. ההתנהלות לא ברורה לנו, אולהה הוא החלוץ שאביטן החליט לצרף".

אולהה מתוכנן להיות הזר השישי של הפועל תל אביב, אחרי מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג, סטפן ספירובסקי, פרנסיס קיירמה ודמבה קמארה, אלא שלקראת הגעתו של הניגרי תצטרך ההנהלה להחליט אם להשאיר את כל השישה או שמא לשחרר את אחד מהם וכך לזכות במענק מנהלת הליגה על סך 300 אלף שקלים. אגב, לקראת המשחק ביום ראשון נגד הפועל רעננה, ספירובסקי המקדוני התאושש מכיווץ בשרירים ויעמוד לרשותו של ניסו אביטן.

לעומת זאת,  בקבוצה ממתינים להתאוששות של הבלם אוראל דגני הסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא יסכנו אותו נגד רעננה אם לא ישוב לאימונים מלאים במהרה. דגני זומן לסגל נבחרת ישראל כידוע, וייתכן אף שיזכה להקלה גם כדי שיוכל להתייצב למשחקים נגד אוסטריה ולטביה. אם לא יהיה כשיר למחזור הקרוב, יוחלף דגני באבו עביד שישחק לצד רז שלמה. 


דגני במשחק בסלובקיה. ישחק בנבחרת, אבל לא נגד רעננה? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי