איביץ': "אצילי מוכן", פרץ: "טבעי שהתעניינות מחו"ל תשפיע"

דור פרץ
דור פרץ | אריאל שלום

קשר מכבי ת"א דיבר במסע"ת לקראת חדרה והתייחס להצעות מרוסיה: "אולי זה השפיע, כרגע אני מרוכז פה". המאמן אמר שהקשר עשוי לחזור מפציעה והחמיא ליריבה: "ההצלחה שלה לא מקרית". צפי ל-26 אלף צופים בבלומפילד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים בגמר גביע הטוטו, האלופה מכבי תל אביב ספגה ביקורות רבות, אלא שהתגובה לא איחרה לבוא. לאחר ימים ספורים, במפגש נוסף בין הקבוצות, הזכירו החניכים של ולדימיר איביץ' לכולם מי היא אלופת המדינה עם ניצחון 0:4 ענק. הצהובים ירצו לצאת לפגרת הנבחרות עם ניצחון על הפועל חדרה, שיאפשר להם לשמור על הפסגה (17:45, שידור ישיר בספורט4). דור מיכה ואיתי שכטר צפויים לחזור לסגל, אך הבשורה המשמעותית ביותר היא חזרתו האפשרית של עומר אצילי, עליו אמר המאמן כי ייתכן שישולב במשחק הקרוב. לקראת ההתמודדות, איביץ' התייצב למסיבת עיתונאים לצד דור פרץ ודיבר על ההכנות, על איכות היריבה ועל התחרות על חולצת ההרכב.

איביץ' פתח את דבריו בהתייחסות לציפיות שלו מהשחקנים: "שיראו מקצוענות. אולי שיחקנו פחות טוב בחלק מהמשחקים, אבל אני בטוח שהם נותנים הכל בכל משחק. במשחק האחרון לאו דווקא היינו יותר טובים, אבל היינו יותר ממושמעים ואנחנו רוצים להמשיך כך ולהראות שיפור. יש לנו עוד המון מקום לשיפור. אנחנו מכבדים את חדרה, בעונה הראשונה שלהם בליגת העל הם הגיעו עד למקום הראשון בטבלה וכרגע הם במקום החמישי, כך שזה לא מקרי. יש להם שיטת עבודה ורעיונות לגבי מה שהם רוצים לעשות. אנחנו נצטרך להיות מרוכזים לאורך כל המשחק, כי זה יהיה קשה".

המאבק על מקום בהרכב והסגל הרחב: "זה אמור להיות נורמלי, זה בריא. לכולנו יש מטרה משותפת. אין שחקן אחד שלא שיחק עד עכשיו, כולם קיבלו דקות. גולסה וניקוליץ' חזרו, גם עומר אצילי חזר ונחליט האם לשלב אותו כבר נגד חדרה. השחקנים יודעים שעליהם לעבוד קשה ולהראות יכולת ורעב".

ולדימיר איביץ'. מברך על המאבק על מקום בהרכב (אודי ציטיאט)
ולדימיר איביץ'. מברך על המאבק על מקום בהרכב (אודי ציטיאט)

דור פרץ דיבר על הניצחון המוחץ על בית"ר ירושלים: "חיכינו למשחק שבו יתחבר לנו יותר ונקבל פוש כדי לייצר מומנטום להמשך. זה הזמן להמשיך ביכולת הזו, להתכונן כמו שצריך ולהראות את מה שאנחנו רוצים".

ההפסד בגמר גביע הטוטו: "כשחקן, זה תמיד מאכזב להפסיד תואר. לשמחתנו, במשחק הליגה נגד בית"ר עשינו את הדבר הכי טוב בשבילנו, שזה להמשיך הלאה. שמחים על היכולת ועל כך שהצגנו את מכבי הלוחמנית, שמראה את הרצון לנצח ולעשות הכל כדי לקחת נקודות. שמחים שהיכולת משתפרת משבת לשבת".

עומר אצילי עשוי לשחק נגד הפועל חדרה (דני מרון)
עומר אצילי עשוי לשחק נגד הפועל חדרה (דני מרון)

הדיבורים על מעבר לרוסיה: "ברגע שאתה יוצר התעניינות, מן הראוי שזה ידבר אליך. ניסיתי להישאר מרוכז פה, כי כל עוד אני כאן, זה מה שמעניין אותי. אולי זה השפיע עליי ואולי לא, אבל שמחנו שאנחנו אחרי זה ורק מכבי תל אביב מעניינת אותי כרגע".

השתלבות שחקני הבית: "זה תמיד כיף, הם גדלו פה ומקבלים את כל התמיכה מאיתנו. אני חושב שזה חשוב למועדון כזה להראות שיש דור שעולה לבוגרים ומשחק. מקווה שאילון אלמוג ימשיך ככה, הוא משתלב מצוין".

בתוך כך, למעלה מ-4,000 כרטיסים נמכרו לאוהדי מכבי תל אביב לקראת המשחק בשבת. בתוספת ל-19 אלף מנויים ועוד כאלף כרטיסים לאוהדי הפועל חדרה, מצפים במועדון לכ-26 אלף צופים בבלומפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי