צפו בתקציר: 0:0 מאכזב בין מכבי תל אביב להפועל חדרה

גל לייבוביץ', איתי שכטר
גל לייבוביץ', איתי שכטר | אריאל שלום

לאחר ה-0:4 הגדול על בית"ר ולפני פגרת הנבחרות, האלופה קיוותה לרשום ניצחון ביתי בלומפילד לעיני 24,829 צופים, אבל הצהובים לא מצאו את הרשת וספגו שריקות בוז בסיום. האורחת מנגד התגוננה לאורך כל המשחק

(גודל טקסט)

המחזור השישי של ליגת העל נפתח הערב (שבת) עם המשחק הביתי בין מכבי תל אביב להפועל חדרה, כאשר 24,829 הצופים שהגיעו לבלומפילד קיוו שהאלופה תשחזר את היכולת בניצחון 0:4 נגד בית"ר ירושלים, אבל הצהובים נפרדו ב-0:0 מאכזב שהותיר המון סימני שאלה לקראת פגרת הנבחרות.

מכבי תל אביב אמנם שלטה ברוב שלבי המשחק ואף הייתה קרובה מספר פעמיים לעלות על לוח התוצאות, אבל שחקני הקבוצה לא היו מספיק מדויקים. על ההחמצה הגדולה של הערב היה אחראי דור מיכה כאשר קיבל כדור על מגש מאיתי שכטר והקשר בעט על אג'ידה שהדף לקרן.


יונתן כהן מאוכזב (אריאל שלום)

הפועל חדרה מנגד התגוננה כבר מהרגע הראשון וגם כשיצאה להתקפות מתפרצות, היא בכלל לא הגיעה למצב ממשי. יחד עם זאת, קבוצתו של אורי גוטמן יכולה להיות מרוצה נקודה התשיעית אחרי עשרה מחזורים.

אחרי פגרת הנבחרות מכבי תל אביב תקווה לשוב למסלול הניצחונות באשדוד וקבוצתו של אורי גוטמן תארח את נתניה שספגה הפסד 3:0 למכבי חיפה במשחקה האחרון.


טקס הוקרה לאליאל פרץ (אריאל שלום)


אורח מיוחד בבלומפילד. ערן זהבי (אריאל שלום)

הרכבים
מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, דור מיכה (אורוש ניקוליץ' 86), יונתן כהן, צ'יקו אופואדו (אלירן עטר 67), ניק בלקמן (איתי שכטר 63).

הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, חגי גולדנברג, ויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, מנשה זלקה, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ (דיאא לבאבידי 77), רועי זיקרי (שגיא דרור 83), לוסיו.

מהלך המשחק
דור פרץ ניסה להכניע את אוסטין אג'ידה בדקה ה-16, עם בעיטה מחוץ לרחבה שעלה מעל המשקוף. דור מיכה במהלך מצוין העביר כדור רוחב למרכז הרחבה, דור פרץ ניסה לבעוט בבעיטת חצי יעף, אך פספס את הכדור.

יונתן כהן רצה בעצמו לעלות מכבי תל אביב ליתרון בכוחות עצמו עם בעיטה מחוץ לרחבה ברגל ימין, שעברה ליד הקורה השמאלית. גם דן גלזר ניסה את מזלו בדקה ה-40 עם בעיטה מחוץ למרכז השער, הכדור אמנם בלבל את אוסטין אג'ידה שבתחילה השמיט, אך הצליח בסופו של דבר לתפוס את הכדור. אנדרה ג'ראלדש כמעט כבש את שער העונה, המגן קיבל כדור מדור פרץ ובעט מהאוויר ברגל שמאל ופגע רק ברשת החיצונית. 



ז'איר אמאדור עם רועי זיקרי (אריאל שלום)

בתום 45 דקות האוהדים המאוכזבים שרקו בוז לשחקנים. בדקה ה-60 איתן טיבי כמעט העלה את מכבי תל אביב – הבלם עלה לנגיחה לאחר קרן של יונתן כהן, אג'ידה היה ערני והצליח לעצור. טעות חמורה של אג'ידה, השוער השמיט כדור של סאבוריט בדקה ה-70, אבל למזלו המצב לא הסתיים בשער לאחר שיונתן כהן בעט ברשלנות מקרוב.

רגע שנוי במחלקות נרשם בדקה ה-80 כאשר סאבוריט הכניס מרפק לגופו של גולדנברג, למרות זאת שופט המשחק ושופטי ה-VAR בחרו שלא להרחיק את הספרדי. מצב כפול למכבי תל אביב בדקה ה-82: אג'ידה פעם נוספת לא יצא טוב לכדור קרן ולאחר מכן יונתן כהן הגביה למרכז הרחבה שפגש את ראשו של איתי שכטר, אך החלוץ נגח מחוץ למסגרת. החמצה גדולה לדור מיכה: החלוץ קיבל כדור על מגש מאיתי שכטר והקשר בעט מחמישה מטרים לגופו של השוער שהדף לקרן.

ג'ורג' פוצ'יבה עם דור פרץ (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי