ריבאס עזב את רעננה, שתישאר עם ארבעה זרים עד ינואר

יוג'ין אנסה, קרלוס ריבאס
יוג'ין אנסה, קרלוס ריבאס | אודי ציטיאט

הקולומביאני שגמר את העונה חזר לארצו, הקבוצה לא תוכל לגרוע אותו מהסגל עד חלון ההעברות. קורצקי לקראת הפועל ת"א: "כמו במקרה שלנו, גם המיקום שלה לא תואם את מקומה בטבלה". צור: "רוצים להמשיך ביכולת הטובה"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תרצה להשיג ניצחון שירחיק אותה מהתחתית כאשר תארח את הפועל תל אביב באצטדיון המושבה ביום ראשון הקרוב (19:45, שידור ישיר בספורט4), משחק שאליו צפויים להגיע יותר מ-3500 אוהדים של האורחת.

לקראת המשחק, מנחם קורצקי אמר: "יש לנו המון ביטחון בשחקנים. אנחנו גורמים להם להאמין בעצמם, כקבוצה אנחנו קבוצה טובה וחזקה ואם נמשיך בדרך הזו נשיג את התוצאות שאנחנו צריכים, אנחנו בטוחים בזה. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה לקראת הפועל תל אביב ומאמינים שהתוצאות גם יגיעו. צריך לזכור שכמו במקרה שלנו, המיקום של הפועל תל אביב לא תואם את היכולת שלה. צפוי משחק קשה וחשוב לשתי הקבוצות ואנחנו מקווים שנשחק היטב וננצח".

השוער אסף צור הוסיף: "כמובן שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה באצטדיון טרנר במחזור האחרון, בעיקר כי לא חזרנו מבאר שבע עם נקודות על אף יכולת טובה שלנו, מצד שני יש הרבה נקודות חיוביות בצורה שבה שיחקנו שנוכל לקחת איתנו למשחקים הבאים. אנחנו עובדים קשה באימונים במהלך השבוע כדי לנצח את הפועל תל אביב ביום ראשון, הצוות המקצועי מכין אותנו למשחק ואין ספק שנרצה להמשיך ביכולת הטובה ולנצח".


"מאמינים שהתוצאות יגיעו". מנחם קורצקי (מאור אלקסלסי)

החלוץ הקולומביאני קרלוס ריבאס הגיע להסכם פרידה מרעננה, עזב את ישראל וחזר למולדתו, שם יעבור ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת. הקבוצה לא תוכל לגרוע את ריבאס ממצבת הזרים עד חלון ההעברות בחודש ינואר, לכן היא תישאר עם ארבעה זרים ורק במועד ההעברות היא תצרף שחקן זר חדש, כדי לקבל מענק בסכום 300 אלף ש"ח ממנהלת הליגה.

אסף צור. רעננה רוצה לשוב לנצח (מאור אלקסלסי)
אסף צור. רעננה רוצה לשוב לנצח (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי