דראפיץ': "היה סיוט נגד מכבי חיפה, נגד בית"ר תמיד מעניין"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

מאמן מכבי נתניה מתכנן לזעזע עם חמישה שינויים בהרכב, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הוא אמר: "בצ'יראי, כהן וקניקובסקי לא נראים טוב כי הקבוצה לא משחקת טוב". וגם: טענות האוהדים וחיזוק אפשרי

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הושפלה מבחינתה לפני כעשרה ימים כשהובסה בסמי עופר 3:0 על ידי מכבי חיפה, אבל פתיחת העונה הלא טובה של היהלומים, שניצחו פעם אחת בלבד בחמישה מחזורים, עשויה לקבל תפנית מאוד חיובית ומנגד גם מכה כואבת ואולי אף אנושה, כשביום ראשון תגיע להתארח באצטדיון בנתניה קבוצה נוספת שנואשת לנקודות ומגיעה אחרי השפלה, בית"ר ירושלים.

למעשה, סלובואן דראפיץ' ושי ברדה צפויים לערוך מהפכה של ממש בהרכב כשלא פחות מחמישה שינויים יתבצעו ביחס להרכב שפתח בהפסד מול מכבי חיפה. בהגנה, בן תורג'מן שהחלים מהפציעה בגינה נעדר מול מכבי חיפה החלים ויחליף את בורחה הררה כשגם רומן גולובארט יזועזע ויירד לספסל. בקישור, ניקו אולסק יחזור וצפוי לפתוח לצידו של הקפטן אלמוג כהן, כשגם גיא מלמד ויחמיר היקה צפויים לשוב להרכב.


במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן סלובודאן דראפיץ': "זה משחק חשוב, אבל אנחנו צריכים לדעת לשחק טוב גם נגד קבוצות פחות אטרקטיביות. שתי הקבוצות לא בכושר שיא ומחפשות נקודות להמשך הליגה. אנחנו מתכוננים, החבר'ה מאוד רציניים ואנחנו מחכים למשחק מעניין מאוד – תמיד מעניין נגד בית"ר".

הגיבוי לו הוא זוכה מההנהלה לאור טענות האוהדים: "אני לא מסתכל על הפייסבוק והאינסטגרם, אני למדתי מהחיים ששופטים לפי התוצאות וממש לא אכפת לאוהדים איפה היינו לפני שלוש שנים, שנתיים או שנה. חלקם עצובים כי הפסדנו בגמר הגביע וחלק כי לא התחלנו טוב את העונה, אבל בשנה שעברה, אחרי שישה מחזורים, היינו במינוס שערים ועם ארבע נקודות בלבד – השנה יש לנו 5 נקודות ויחס שערים טוב יותר, אז זו תחילת עונה טובה יותר. אנחנו יודעים מה לעשות כדי להשתפר, מדברים על זה והשחקנים מתאמנים ברצינות. בסוף זה יבוא".


סגל ודראפיץ'. "בסוף זה יבוא" (דני מרון)


אם הוא ציפה לפתיחת עונה כזו:
"אנחנו לא מסתכלים על תוצאות ולא על נקודות, אלא מסתכלים כל הזמן אם אנחנו עושים את הדברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים. אני מאמין שאם נשחק טוב, אז גם יגיעו ניצחונות. בדרך הזו אתה תנצח ברוב המקרים".


אם ערן לוי לא אופציה לחיזוק:
"אנחנו בכיוון אחר. זה גם בעל הבית והמנכ"ל אמרו. זו לא בעיה שלי, לנו יש מספיק שחקנים וחלוצים טובים שצריכים לספק את הסחורה. כדורגל זה משחק קבוצתי ולא של בודדים – אם הקבוצה לא משחקת טוב אז אלמוג לא נראה טוב, גבי לא נראה טוב, בצ'יראי לא, קניקובסקי לא. אנחנו צריכים לתקן את המשחק הקבוצתי, את מה שאפיין אותנו בכל השנים וזה צריך להגיע. אני לא יודע מתי זה יקרה, אבל אנחנו בכיוון טוב".

אם לא יהיו כוכבים בנתניה בעתיד: "אנחנו רוצים להשתפר כל הזמן ולהביא שחקנים שיגרמו לקהל להתרגש, אבל אנחנו גם צריכים לחשוב על הקבוצה. היו לנו כוכבים כמו דיא סבע ועלי מוחמד, ככה שבכדורגל אין כוכבים כי אם הם לא מספקים את הסחורה, אז גם הם יכולים לשבת על הספסל".

מה הוא חשב בהפסד למכבי חיפה: "חשבתי על המשחק הבא. יש משחקים שאתה רק רוצה שהסיוט ייגמר, לראות איפה טעית ולבדוק מה עלייך לעשות במשחק הבא. אם לא בעטנו לשער פעם אחת במחצית הראשונה, ידענו שזה יהיה סיוט. פגשנו קבוצה טובה, אבל לא היינו צריכים להיראות ככה ואנחנו מקווים שבמשחק הבא כבר נהיה יותר טובים".


ההגנה הנתנייתית בסמי עופר בשבוע שעבר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי