אבוקסיס: "יש ירידה ביכולת, אבל השחקנים מחויבים ורוצים"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה אתר לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא: "אנחנו צריכים להרים את הרמה וחייבים לתקן את הטעויות. יש לנו רצון לראות כדורגל טוב, למרות התוצאות שהשגנו"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תארח ביום ראשון את הפועל כפר סבא בבלומפילד ותנסה לשמור על מאזן נקי מהפסדים גם בתום שישה מחזורים, כאשר המאמן יוסי אבוקסיס ייהנה מסגל מלא, מלבד איציק עזוז שעדין מחלים מקרע בשריר התאומים.

אבוקסיס תירגל מספר הרכבים באימון הטקטי הבוקר ונראה שיש לו כמה התלבטויות אחרי שני משחקים חלשים של הקבוצה. אבישי כהן ודור אלו מתחרים על משבצת המגן הימני, וגם הזר הסרבי החדש, מתיאה ליואיץ', נמצא בתמונת ההרכב, אולי במקום תאמבי סגס או עמית זנטי בקישור.

בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה אמר אבוקסיס על הירידה ביכולת השחקנים: "אנחנו עובדים ומדברים עם השחקנים, גם ברמה הקבוצתית וגם ברמה האישית. ראינו יחד את המשחק נגד הפועל תל אביב, עם דגש על המחצית השנייה, כי אני חושב שהירידה המשמעותית שלנו בשני המשחקים האחרונים התרחשה במחצית השנייה. יש לנו עוד שני אימונים עד המשחק, נמשיך לתרגל ולתקן. כמובן שאנחנו רוצים להיראות יותר טוב כבר במשחק הקרוב נגד הפועל כפר סבא".

כשנשאל לדעתו מה הייתה הבעיה בשני המשחקים האחרונים, אמר המאמן: "איבדנו יותר מדי כדורים שטותיים. בכל פעם שהיתה לנו אפשרות לצאת למתפרצת, איבדנו את הכדור בצורה שטותית. לא הצלחנו להיכנס למשחק במחצית השנייה. זה לא שהפועל תל אביב הגיעה ליותר מדי מצבים, אבל השליטה במגרש היתה שלהם. אנחנו חייבים לתקן את זה. לשמחתי אין לי שום טענה למחוייבות, לרצון של השחקנים, ולמשמעת הטקטית. חשוב לזכור שהתוצאות בינתיים לא רעות בכלל, אבל למרות התוצאות הטובות, יש לנו – לי ולכל מי שבמועדון, רצון לראות כדורגל יותר טוב. אין כאן עניין של מערך כזה או אחר, השחקנים צריכים להרים את הרמה ואנחנו נהיה כאן בשביל לעזור להם".

על הפועל כפר סבא: "זו, קבוצה שמשחקת כדורגל טוב. ראיתי מספר משחקים שלהם העונה, כולל הניצחון על קריית שמונה בחוץ, והמשחק האחרון שלהם מול נס ציונה, שגם בו הם הגיעו להרבה מאוד מצבים. מדובר ביריבה עם שחקנים מוכשרים ומסוכנים מאוד בחלק הקדמי. נצטרך להיות חכמים ומרוכזים בשביל להשיג תוצאה טובה".


ג'אן כובש נגד הפועל ת"א. "זו לא בעיה של מחויבות ורצון" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי