מוחמד זבידאת פרק את הכתף באימון המסכם, כחלון יתפוס את מקומו

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | אודי צטיאט

מכה קשה ליהלומים לפני בית"ר. דראפיץ' הציג קטעים לשחקניו מהעונה שעברה: "אסור לנו להישבר אף פעם". תורג'מן ואברהם לא יהיו כשירים, היקה תורגל בהרכב. עלי מוחמד יזכה לטקס בפתיחת המשחק

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר התבוסה הכואבת במחזור שעבר 3:0 נגד מכבי חיפה, מכבי נתניה תארח מחר (20:15)  את בית"ר ירושלים במטרה להתאושש מפתיחת עונה לא טובה שעוברת על הקבוצה. בחלוף חמישה מחזורים, הקבוצה מדורגת רק במקום השמיני עם ניצחון בודד.

נתניה תיאלץ להתמודד עם מספר היעדרויות  של שחקנים כתוצאה מפציעות בימים האחרונים: מוחמד זבידאת, שפרק את הכתף באימון המסכם ואת מקומו בהרכב יתפוס ויקי כחלון. בן תורג'מן, שנעדר בסמי עופר וחזר לכשירות, סובל מרגישות בברך (פציעה לא זהה לפציעתו הקודמת) ולא יהיה כשיר למשחק, כאשר הוא צפוי לעבור מחר צילום MRI כדי לאבחן את חומרת פציעתו. בורחה הררה, ימשיך בהרכב, למרות יכולתו המאכזבת.

צליל נחמיה יקבל מחר את הבמה בעקבות יכולתו החלשה לאחרונה של הבלם הספרדי רומן גולוברט, שגם כך סובל מרגישות ברגלו ונמצא בספק. אביב אברהם פצוע גם הוא וככל הנראה לא ייקח חלק בהתמודדות כשניקו אולסק ישוב להרכב. בימים האחרונים, כשירותו של יחמיר היקה הדאיגה את דראפיץ' אך הקשר תורגל לפרקים בהרכב באימון המסכם והוא צפוי לתפוס את מקומו של רועי קהת בהרכב.


גיא מלמד. חוזר להרכב (אודי ציטיאט)

גיא מלמד, שרשם מחצית שנייה טובה מול מכבי חיפה והיה מנקודות האור הבודדות, צפוי להיות מצוות לצידו של פאטוס בצ'יראיי, כשבנתניה מקווים שצמד החלוצים יחזור מחר לכושר הכיבוש שאפיין אותם אשתקד. בשל הסגל הקצר הצפוי לעמוד לרשות דראפיץ' וברדה, גם רוי קורין, שירד לקבוצת הנוער במשחקים האחרונים, עשוי להיות ב-18, בעוד קבוצתו נחה במסגרת הפגרה בליגת העל לנוער.

צוות המאמנים ערך לשחקנים אסיפה לקראת המשחק, בה ניסה לעודד אותם ולהרים את מצב רוחם לאחר התבוסה הלא נעימה מול מכבי חיפה. "אנחנו צריכים לחזור לשחק כמו ששיחקנו בעונה שעברה" אמרו המאמנים, שגם הקרינו לשחקנים קטעים נבחרים ממשחקי הקבוצה אשתקד. "אסור לנו אף פעם להישבר".

בנתניה יערכו לפני תחילת המשחק טקס לשחקן הקבוצה בשלוש השנים הקודמות ואחד מאהובי הקהל, עלי מוחמד, שיגיע עם האורחת ויפגוש לראשונה את האקסית, מאז עבר אליה בקיץ.


עלי מוחמד. יזכה לטקס מיוחד לפני השריקה (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, צליל נחמיה, דולב אזולאי, בורחה הררה, אלמוג כהן, ניקו אולסק, גבי קניקובסקי, יחמיר היקה (רועי קהת), גיא מלמד ופאטוס בצ'יראיי


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי