הפסד לאשדוד עלול להוביל לפיטוריו של מסאי דגו

מסאי דגו
מסאי דגו | מאור אלקסלסי

בקריית שמונה מודעים לחשיבות המשחק (שני ב-20:00). המאמן בחר להחמיא ליריבה: "נראית מצוין ויש לה חלק התקפי ברמה". ריאן ובראון צפויים לשוב להרכב, קארצב לא אמור להיכלל בסגל בשל מחלה

(גודל טקסט)
קריית שמונה תקווה לצאת לפגרת הנבחרות עם ניצחון בכורה העונה, אותו היא תנסה להשיג מחר (שני ב-20:00) במשחק בית נגד מועדון ספורט אשדוד בהתמודדות שתנעל את המחזור השישי בליגת העל.


אחרי פתיחת עונה עגומה לכל הדעות, קריית שמונה ניצבת במקום האחרון בטבלת ליגת העל ובמועדון מבינים שהפסד נוסף עלול להוביל לזעזוע בעמדת המאמן, כאשר שמם של קובי רפואה ושמעון הדרי כבר עלה כמועמדים להחליף את מסאי דגו.


למרות זאת, במועדון מצדדים בדגו ומאמינים כי מול אשדוד קריית שמונה תשיג את ניצחון הבכורה שלה העונה. "אנחנו נשחק מול קבוצה שטרם הפסידה העונה ונראית מצוין", אמר המאמן לקראת המשחק. "לאשדוד יש חלק התקפי ברמה גבוהה והרבה כישרון".



משחק גורלי עבורו. מסאי דגו (מאור אלקסלסי)


על התיקו מול חדרה במחזור שעבר אמר דגו: "אני שמח שעצרנו את רצף ההפסדים, אך לצערי לא השכלנו לנצח. אנחנו חוזרים הביתה לאחר שאכזבנו את הקהל במגרש שלנו, אבל נמשיך לעבוד קשה ונגיע צנועים במטרה להשאיר את הנקודות בבית שלנו".


דגו עדיין מתלבט לגבי מספר עמדות ונראה כי יבצע שינויים בעיקר בחלק הקדמי. הקשר עדן קארצב, שסבל ממחלה לאורך השבוע שעבר, עשוי להישאר מחוץ וסגל בעוד מי שאמורים לשוב להרכב עם איסמעיל ריאן וסמואל בראון.

הרכב משוער: דזוגאס ברטקוס, אורי צעדון, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, גל שיש, עומר לקאו, סמואל בראון, ג'ון רואיז, ג'יימס אדני, איסמעיל ריאן (מוחמד שכר), יליאן שרידן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי