Sport1 Banner

השחקנים חגגו, הצוות הניהולי והמקצועי בבית"ר שמר על איפוק

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | אריאל שלום

במועדון ניסו להוריד את השחקנים לקרקע אחרי ה-0:3 בנתניה. בחדר ההלבשה התלהבו: "רוני ביקש שנשחק על הבלמים, גרסיה רקד על המגרש". מחמאות לעדי ("כבר לא יתבלבלו בשמו") ולניצן: ""הקריב את עצמו שלא נספוג"

(גודל טקסט)
תכנית המשחק החדשה של רוני לוי התבררה אתמול (ראשון) כמוצלחת, עם 0:3 ענק על מכבי נתניה. במהלך השבוע האחרון שרטט לוי שוב ושוב את ההרכב של בית"ר ירושלים. פעם הוא דמיין את קונטה בפנים, פעם את קוסטנטין, אבל בדבר אחד לא היה לו ספק: שלישיית הקישור תישאר כפי שהיא, קינדה ימשיך לתפקד באגף עם גרסיה ואילו פלומיין המאכזב ישלם את המחיר.


ההתלבטות הנוספת בנוגע להתקפה התקבלה יומיים קודם. למרות הביקורות ששמע מהקהל, לוי החליט ששלומי אזולאי יקבל שוב את הקרדיט. השער הראשון הסביר כמה הפוטנציאל של גרסיה חשוב לקבוצה, שמירת הכדור של אזולאי הבהירה מהי פילוסופיית המשחק שלו לגבי חלוצים והשער של קינדה הוכיח שוב שלא משנה באיזה תפקיד הוא ימקם אותו, הוא יידע לכבוש גם משם. אזולאי לא בעט את הפנדל בגלל ההחמצה הקודמת שלו, אבל זה לא הפריע לו לכבוש את השלישי. "כל השינויים עבדו, אבל אסור לצאת מפרופורציות. צריך להדביק עוד ניצחון לפני שנוכל להכריז על דרך חדשה באמת", אמר גורם בכיר במועדון לאחר המשחק.


בבית"ר, עושה רושם, למדו המון מגמר הגביע שקדם לתבוסה למכבי תל אביב. אוחנה, חוגג ובניון נכנסו לחדר ההלבשה לפני לוי, נראו מחויכים אבל שמרו על איפוק. לוי עצמו לחץ את ידי השחקנים אבל לא יותר מכך. "אנחנו חייבים לחזור לנצח גם בבית", אמר אחרי שיצא משם. "אף אחד לא ייקח את העובדה שלקחנו את גביע הטוטו בצורה מרשימה מאוד. הפנצ'ר נגד מכבי תל אביב זה לא תירוץ – זו עובדה. הקבוצה הזאת היא חדשה ויש הרבה שחקנים שאנחנו צריכים להכיר טוב והם צריכים להכיר את המועדון ואת המאמן. מאוד חשוב לייצר רצף".


ליוואי גרסיה.
ליוואי גרסיה. "צריך להדביק עוד ניצחון לפני שנכריז על דרך חדשה" (אריאל שלום)


השחקנים נשמעו אחרת. "במחצית הראשונה שחקני נתניה כמעט לא עברו את החצי, פשוט פירקנו אותם", אמר אחד השחקנים בהתלהבות ביציאה מחדר ההלבשה, "ידענו מראש שהבלמים המרכזיים שלהם חסרים ורוני כיוון אותנו להיכנס כל הזמן דרך אזולאי ונחמיה. זה עבד פעם אחר פעם. גרסיה פשוט רקד על המגרש היום". למרות שלא כבש, גרסיה – שימריא הבוקר למשחקי נבחרתו – זכה למחמאות על יכולתו אחרי הביקורות על התרומה שלו למשחק ההגנה בשבוע שעבר. גם השחקנים הודו בסיום כי השילוב של גרסיה ופלומיין, שכזכור כבר בתחילת השבוע החליט לוי לזעזע אותו, בעייתי.


אחת ההפתעות הנעימות בהרכב הוא תמיר עדי. בבית"ר ירושלים התרגלו שכולם מתבלבלים בין שמו הפרטי לשם המשפחה. "אבל עכשיו כולם יודעים מיהו, בתוך חודש הוא הפך מאלמוני לשחקן הרכב במועדון גדול", אמרו ושיבחו את היכולת הטכנית שלו.


איתמר ניצן שרשם הרבה ביטחון עד ההרחקה ירד כמובן מאוכזב לספסל, אבל בבית"ר היה מי שאמר כי "הוא לא חשב פעמיים והקריב את עצמו בשביל הקבוצה, העיקר שלא נספוג היום. הוא יחסר לנו נגד נס ציונה", אמרו בקבוצה, "דלויה חיכה להזדמנות זמן רב וכעת יצטרך להוכיח שהוא מחליף ראוי". ניצן עצמו כתב הבוקר בחשבון האינסטגרם שלו: "המטרה מקדשת את האמצעים, הכל בשביל הקבוצה". הקבוצה יצאה לפגרה בזמן נהדר מבחינתה. אופיר קריאף יחזור לסגל ועידן ורד ימשיך בשיקום שמקרב אותו למגרשים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המטרה מקדשת את האמצעים, הכל בשביל הקבוצה✊ ±3.

A post shared by Itamar Nitzan (@itamar_nitzan) on






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי