"זכותו של איביץ' לא לאהוב אותנו, הצגנו משחק הירואי"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | אריאל שלום

מנשה זלקה, קפטן חדרה, התייחס לביקורות לאחר ה-0:0 נגד מכבי ת"א בבלומפילד: "בהיכל הכדורגל הישראלי מול קבוצה כזו עם תקציב של 120 מיליון שקל, כל האמצעים כשרים". וגם: הדמיון בין ניסו אביטן לאורי גוטמן

(גודל טקסט)
"זכותו המלאה של ולדימיר איביץ' לא לאהוב אותנו, אבל אנחנו לא מסתכלים על מכבי תל אביב אלא אך ורק על הפועל חדרה שנתנה משחק הירואי והביאה נקודה במגרש בו המון קבוצות יפסידו העונה". הדובר הוא מנשה זלקה, קפטן הקבוצה מהשרון, שדיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לטענות כי חדרה שיחקה במטרה לא להפסיד.


זלקה ענה למבקרים: "בונקר? במשחק הספציפי הזה, כל האמצעים כשירים. פערי הרמות והאיכויות בין מכבי תל אביב להפועל חדרה הם עצומים. יש לנו תקציב של 12 מיליון שקל מול 120 מיליון שלהם. במשחק כזה, המוטיבציה של השחקנים עולה לשמיים. לא מדברים בכלל על מוטיבציה בחדר ההלבשה. לשחק בבלומפילד, היכל הכדורגל הישראלי, מול אחת הקבוצות הטובות בארץ, לא צריך להזכיר את המילה מוטיבציה. כן דיברנו על משמעת טקטית, עמידה נכונה וזה מה שהביא לנו את הנקודה בסופו של דבר. כל השבוע אורי גוטמן דיבר איתנו על זה ומגיע לו ולצוות שלו שבחים על כך".


זלקה הוסיף: "אתה לא יכול לבוא לשחק כדורגל פתוח בבלומפילד נגד מכבי תל אביב. אנחנו קבוצה שמבקיעה לא מעט העונה, במחזור הקודם עשינו 2:2 עם קריית שמונה ולפני כן עשינו ניצחון מרשים על הפועל רעננה. אני חושב שבסך הכל אנחנו די יוזמים ובאים לשחק כדורגל, אבל מול מכבי תל אביב – במשחק הספציפי הזה – התכנון הוא אחר לגמרי. עשינו את זה ובסיום גם באנו על שכרנו".



מנשה זלקה. "אתה לא יכול לשחק פתוח נגד מכבי בבלומפילד" (דני מרון)


ההבדל בין הפועל חדרה הנוכחית לזו שהעפילה אשתקד לפלייאוף העליון: "אין הבדלים כמעט, אנחנו משחקים באותו סגנון משחק פחות יותר. אנחנו מחכים בחלק האחורי ומפתיעים בהתקפות מתפרצות. אנחנו מסודרים מבחינה טקטית ויש לנו את אותן מטרות – קודם כל לא לספוג. אנחנו מודעים לכך שאנחנו קבוצת תחתית שתיאבק על חייה בליגת העל".


ההבדלים בי אורי גוטמן לניסו אביטן: "אין הרבה הבדל, יש לא מעט דמיון. שניהם אנשים עם ראש על הכתפיים שמדברים בגובה העיניים, שאפשר באמת להיכנס לחדר שלהם ולדבר איתם ולהתייעץ איתם על הכל. הם לא מאמנים רסר"ים שמנחיתים בפקודות ואף אחד לא מדבר איתם. אין אגו. הם מדברים איתך בגובה העיניים. חדרה זה מועדון משפחתי וקטן, זה משחק לטובתנו וזה יעזור לנו בהמשך העונה".


המטרות: "להישאר בליגה, זו המטרה שלנו. דברים יכולים להשתנות ברגע בכדורגל. אנחנו מודעים ליכולות שלנו. כשנבטיח הישארות, נשנה את המטרה שלנו בהתאם".

 


מדבר בגובה העיניים. אורי גוטמן (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי