אוהדי נתניה קראו בשמו של ערן לוי, סגל: "סובל כמוכם"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

עשרות הגיעו לאימון ומחו על היכולת הלא טובה. הבעלים פנה לקהל בפוסט: "אנחנו לא מרוצים אך דווקא בתקופה כזו מאתגרת אנחנו זקוקים לכם ביציע יותר מתמיד". דריכות לקראת חדרה ואשדוד: "נאבקות איתנו על הפלייאוף"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
במכבי נתניה יצטרכו להתאושש מהר מאוד משתי התבוסות האחרונות שספגו מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, כאשר במחזור הבא ובזה שלאחריו יפגשו את הפועל חדרה ומ.ס אשדוד: "כרגע אלה הקבוצות שאיתן ניאבק על מקום בפלייאוף העליון. ארבע נקודות לפחות ירגיעו קצת את המצב פה", אמרו במועדון. בינתיים, תוספת עשרות אוהדים הגיעו הבוקר לאימון ומחו על היכולת הלא טובה, כאשר בין השאר קראו בשמו של ערן לוי.

 

 


לקראת המשחק מול חדרה, בנתניה מקווים שבן תורג'מן ואלמוג כהן יהיו כשירים: המגן עבר אתמול (שני) צילום ממנו התגלה קרע קטן מאוד בברך הצידית והוא צפוי לחזור לאימונים בשבוע הבא. הקפטן חש רגישות בברך הפגועה שלו, כאבים אשר התגברו במהלך הלילה שעבר והובילו לצילום שערך אתמול, כאשר בקבוצה מחכים לתוצאות. מנגד, מי שכן זכה למחמאות הוא שחקן ההתקפה רון אשכנזי, ששותף במחצית השנייה ועשוי לזכות ליותר דקות במשחקים הקרובים.


בינתיים, פרסם הבוקר הבעלים אייל סגל פוסט לקראת יום הכיפורים, בו התייחס למצב הקבוצה: "ימים לא פשוטים עוברים על "כוחותינו", זה נכון לצוות המקצועי, זה נכון לשחקנים וזה בעיקר נכון לאוהדים שהם לב ליבו של המועדון וההצדקה היחידה לקיומו. מעולם לא עסקתי במכירת סיפורים ובטח לא בזריית חול בעיניים ולא אעשה זאת גם עכשיו, למרות שלא מעטים ממתינים למוצא פי ומקווים שמשם יצא פתרון הקסם שיגרום לתקוות רוב רובו של הקהל להתגשם".



שחקני מכבי נתניה מאוכזבים (אריאל שלום)


על הביקורות: "מאז ומעולם האמנתי בתהליכים ובסבלנות ובנתינת גב וסמכות לעוסקים במלאכה, כך גם הפעם. לכן מנתניה לא יוצא קול קורא שסגנונו מתלהם ולא פרופורציונלי וכל אותם כותרות שעסקו בנושא, לא יצאו מבית מדרשי. כאחד שיושב במרכז יציע העידוד, אני רואה בדיוק את מה שכל אחד ואחת מכם ומכן רואה וסובל בדיוק כמו כל אוהד מהביצועים במגרש ומהתוצאות".


על תלונות הקהל: "לו לרגע קט הייתי חושב שניבולי פה ושריקות בוז ישפרו את הביצועים וישפיעו לטובה על התוצאה הסופית, הייתי שוקל בחיוב הצטרפות לחלק מהם, לפחות לאלו שלא חוצים קווים אדומים בחיי. אך לא זה המצב, ההפך הוא הנכון. אני בדעה שבתקופה המאתגרת הזו, השחקנים והצוות זקוקים לנו ביציע יותר מתמיד.
קהל ניכר בימים הפחות הטובים והפחות מוצלחים".


אייל סגל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי