קשר-חלוץ ברזילאי הגיע לב"ש ועשוי להצטרף לקבוצה בינואר

פאוליניו רודף אחרי קווין קאמפל
פאוליניו רודף אחרי קווין קאמפל | Ronny Hartmann/Bongarts/Getty Image

מוליכת הטבלה הודיעה על הגעתו של פאוליניו למספר ימי התרשמות, אם ירשים יצטרף לקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות בינואר. חוזהו בהאקן השבדית מסתיים בנובמבר הקרוב, כבש העונה תשעה שערים ב-20 משחקים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
הפועל באר שבע הודיעה הבוקר (חמישי) על הנחתת קשר זר להתרשמות ראשונית ואולי גם לקראת חתימה בינואר: פאוליניו, קשר-חלוץ ברזילאי ששייך להאקן השבדית.


פאוליניו מסיים את חוזהו בשבדיה בנובמבר והמשמעות היא שאם ירשים ויצטרף לקבוצה, יוכל לחתום ללא כל תמורה ולהתחיל את דרכו במועדון עם פתיחת החלון ההעברות בינואר. היום יעבור פאוליניו בדיקות רפואיות בבירת הנגב וישהה בעיר מספר ימים, בסיומם יוחלט אם להחתימו. בשבדיה נטען שהקבוצה תשמח להשאירו אחרי שכבש העונה 10 שערים ב-20 משחקים, אולם הוא פוזל להצעות אחרות עם כסף גדול יותר.


פאוליניו בן ה-33, יליד ברזיל שמחזיק גם באזרחות שבדית, יכול לשחק בכל העמדות בהתקפה, אולם משחק בעיקר בכנף שמאל ובחוד. זו הקדנציה השנייה שלו בהאקן אחרי שצורף על ידה לראשונה בינואר 2007 ושיחק איתה גם בליגת המשנה בזמנו. הוא עזב במארס 2011 לאורברו וממנה שוחרר כדי לשוב לברזיל, עד ששב לאירופה בינואר 2014 כשחתם באינטר באקו האזרית. הוא עזב את באקו תוך פחות משלושה חודשים ומברזיל עבר לאיחוד האמירויות, אך באפריל 2015, שוב מקבוצה ברזילאית, שב להאקן והחל להפציץ: בסך הכל ב-166 משחקים בליגה השבדית הבכירה כבש 77 שערים ובישל 27.




בתוך כך, לאחר חופשה קצרה בעקבות יום כיפור, יחזרו שחקני הפועל באר שבע לאימונים ויפתחו בהכנות לקראת משחק הבית ביום שבת הבא (19.10) מול הפועל קריית שמונה. הבלם לואי טאהא השוהה עם נבחרת ישראל, ייעדר מהאימונים הקרובים, כמו גם השוער ארנסטס שטקוס שנמצא עם נבחרת ליטא במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.


באר שבע שטיפסה במחזור האחרון לראשות טבלת ליגת העל, תרצה להמשיך במומנטום ולרשום ניצחון ליגה רביעי ברציפות, במטרה להגיע למפגש מול מכבי תל אביב במחזור שלאחר מכן, כשהיא מקדימה את הצהובים בטבלה. מוקדם לקבוע מי יפתח בהרכב מול קריית שמונה, אך המאמן ברק בכר לא צפוי לבצע שינויים בהרכב, אלא אם עד למשחק יהיו פציעות לא צפויות. המגמה היא כי הפורטוגלי, ז'וסואה, שזכה לדקות ראשונות בניצחון החוץ מול הפועל חיפה, יזכה בהדרגה ליותר דקות משחק במחזורים הקרובים ויהפוך לדמות מרכזית בחוליית קישור של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי