קורצקי: "לא אמרתי שהשופט מזי** אותנו, אמרתי שמתעללים בנו"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

לאחר שהתפרץ והורחק נגד הפועל ת"א, מאמן הפועל רעננה התנצל בבית הדין, נקנס ב-3,000 ש"ח בפועל וספג עונש הרחקה משני משחקים על תנאי למשך שנה. "דבריי לא כונו לעברו של השופט אלא לאחד הבעלים"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)
מנחם קורצקי נקנס הערב (חמישי) ב-3,000 ש"ח בפועל וספג עונש הרחקה משני משחקים על תנאי למשך שנה בגין התנהגות בלתי הולמת. כזכור, מאמן הפועל רעננה הורחק על ידי השופט עידן לייבה לאחר שהתפרץ במהלך המשחק נגד הפועל תל אביב.


בדוח השופט נכתב: "מנחם קורצקי הורחק במחצית לאחר שבירידה לחדר ההלבשה התפרץ לעברי המאמן תוך שהוא צורח ‘כל שבוע איגוד השופטים מזי** אותי, לא מבינים שיש לנו משפחות'. המאמן סירב להירגע למרות בקשות חוזרות ונשנות של צוות השופטים ושל צוות העוזרים שלו. בנוסף, ליווה אותנו עד חדר ההלבשה תוך כדי שהוא ממשיך לצעוק".


קורצקי טען: "לא דיברתי עם השופט. ירדנו לכיוון חדר ההלבשה, היה לי תסכול אמיתי. היה רצף אירועים בזמן האחרון. הגיע מולי אחד הבעלים של הקבוצה ואז דיברתי אליו, אמרתי לו את הדברים. קשה לנו לנצח ככה, אבל לא דבריי לא כוונו לשופט, לא דיברתי אליו ועובדה שהוא לא הרחיק אותי במקום. הוא הרחיק אותי בעלייה למחצית השנייה. אני מתנצל על הכל. לא אמרתי את המילה "מזיין אותנו" – אני נשבע שלא אמרתי את זה. אמרתי שמתעללים בנו".


מבית הדין נמסר: "לאחר ששמעתי את דבריו של הנאשם ולמעשה את הודאתו בצעקות ובחלק מן הדברים שנאמרו, הנני מרשיע אותו בסעיף אישום של התנהגות בלתי הולמת. מאחר וביקוריו של הנאשם בשנים האחרונות בבית הדין הפכו לנדירים ובכפוף להתנצלותו ואמונתי כי הדברים שנאמרו על ידו לא כוונו ישירות לשופט המשחק, אלא נאמר לאחד מבעלי הקבוצה כביקורת, אשר ייאמר כי אינה במקומו, לא בסגנון ולא בסיטואציה בה נאמרו, הנני גוזר על הנאשם קנס כספי בפועל של 3,000 ש"ח. כמו כן ועל מנת למנוע מהנאשם כל מחשבה לנהוג פעם נוספת כפי שנהג, הנני מוסיף לנאשם עונש על תנאי לשנה של הרחקה משני משחקים בכל מקרה של הרעשה חוזרת בעבירה כנגד שופט המשחק".




 יצא בזול? מנחם קורצקי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי