דור פרץ יעבור צילום אולטרסאונד, חשש לקרע קטן בשריר

דור פרץ
דור פרץ | אודי ציטיאט

קשר מכבי תל אביב, שהיה אמור לפתוח בהרכב הנבחרת נגד לטביה אך נפצע באימון, ייבדק על ידי הצוות הרפואי של האלופה. אם החשש נכון, הוא יחמיץ את המשחקים נגד אשדוד ובאר שבע

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דור פרץ, שנפגע היום (שבת) באימון הנבחרת וסובל מפציעה בשריר הארבע ראשי ברגלו, צפוי לעבור סדרת בדיקות וכנראה גם צילום אולטראסאונד אצל הצוות הרפואי של מכבי תל אביב כדי לאבחן את חומרת הפגיעה בשריר. בשלב זה מדובר במתיחה חזקה מאוד, והחשש הוא שיש קרע קטן בשריר. אם אכן מדובר בכך, צפויה לפרץ היעדרות של שבועיים-שלושה, בהתאם לגודלו של הקרע, משמעות הדבר היא שהוא יחמיץ לפחות את שני המשחקים הקרובים של האלופה, בחוץ נגד מ.ס. אשדוד ובבלומפילד נגד באר שבע, שבוע לאחר מכן.

פרץ, שריצה עונש הרחקה במשחק נגד אוסטריה, היה אמור לחזור להרכב במשחק הבית הקרוב של הנבחרת, ביום שלישי נגד לטביה, אולם כעת כאמור שוחרר מהסגל.

הצהובים ממשיכים להתאמן בשלב זה ללא שחקני הנבחרות הנוספים,, דן גלזר, איתן טיבי ויונתן כהן, שנמצאים עם הבוגרת, ואיילון אלמוג שנמצא במחנה אימון של הנבחרת הצעירה לקראת המשחק נגד איי פארו בשלישי הקרוב. בנוסף אליהם, גם ניק בלקמן נמצא כעת עם נבחרת ברבדוס, וישוב לישראל רק באמצע השבוע הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי