פאוליניו חתם לעונה וחצי בהפועל באר שבע, יצטרף בינואר

פאוליניו
פאוליניו | הפועל באר שבע, רשמי

הקשר הברזילאי בן ה-33, שמשחק בשבדיה, יצטרף לאימונים בדצמבר ויהיה חלק רשמי מהקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות בתחילת 2020. מסיים חוזה בהאקן ויגיע ללא תמורה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה את מכסת הזרים שלה באופן רשמי כאשר הודיעה היום (שבת) על צירופו של פאוליניו, קשר-חלוץ ברזילאי בן 33 המשחק בליגה השבדית שיהיה הזר השישי.

פאוליניו, שחתם לעונה וחצי במועדון, יחל להתאמן עם באר שבע בדצמבר ואמור להצטרף לחבריו החדשים בינואר, עם פתיחת חלון העברות. הוא מגיע במקום החלוץ הספרדי המאכזב חוסה אנחל קאריו שחתם הקיץ בבאר שבע אך שוחרר לאחר כחודש.

פאוליניו הוא יליד ברזיל שמחזיק גם באזרחות שבדית. הוא יכול לשחק בכל העמדות בהתקפה, אולם משחק בעיקר בכנף שמאל ובחוד. זו הקדנציה השנייה שלו בהאקן אחרי שצורף על ידה לראשונה בינואר 2007 ושיחק איתה גם בליגת המשנה בזמנו. הוא עזב במארס 2011 לאורברו וממנה שוחרר כדי לשוב לברזיל, עד ששב לאירופה בינואר 2014 כשחתם באינטר באקו האזרית. הוא עזב את באקו תוך פחות משלושה חודשים ומברזיל עבר לאיחוד האמירויות, אך באפריל 2015, שוב מקבוצה ברזילאית, שב להאקן והחל להפציץ: בסך הכל ב-166 משחקים בליגה השבדית הבכירה כבש 77 שערים ובישל 27.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי