ותיקי מכבי פ"ת גברו על האמנים, אביו של חביב אוחיון זכה לכבוד

ותיקי מכבי פתח תקווה
ותיקי מכבי פתח תקווה | באדיבות מכבי פתח תקווה

המנהל המקצועי של המלאבסים, עומר גולן, כבש צמד והוביל את הקבוצה של זאביק זלצר לניצחון, היו"ר אבי לוזון הזמין את מוטי, אביו של השוער שנפצע קשה, כאורח כבוד: "מחזיקים אצבעות ומעניקים חיבוק גדול"

(גודל טקסט)

קבוצת הוותיקים של מכבי פתח תקווה פגשה היום (ראשון) את נבחרת האומנים למשחק ידידות לזכרו של אוהד הקבוצה פנחס קליין ז"ל, שהלך לעולמו לפני מספר חודשים בגיל 93 ונהג לפקוד את משחקי הקבוצה עד ימיו האחרונים.

בסיומו של המשחק, ניצחה 3:5 קבוצת הוותיקים, מחוזקת במנהל קבוצת מכבי נתניה ברק בדש, כאשר המנהל המקצועי של המלאבסים, עומר גולן, כבש צמד ושיחק מחצית כשגם בדש הוסיף שער נאה. את קבוצת הוותיקים אימן זאב זלצר כשמנגד עמד על הקווים אדיר דנין.

הרגע המרגש באירוע היה הגעתו של אביו של שוער הפועל חדרה חביב אוחיון, מוטי. כזכור, במהלך השבוע האחרון התייצב מוטי לצידו של בנו אשר נפגע במהלך אימון אישי ומפאת העובדה שהשתייך לקבוצת הוותיקים הוחלט בפ"ת לזמנו גם כדי לעודד את מצב רוחו ולשבור את שגרתו. גם זלצר ציין בתדרוך שנעשה לשחקניו לפני תחילת המשחק את חשיבות בריאותו של השוער שנמצא בבית החולים.

"כולנו מחזיקים אצבעות לרפואתו של חביב אוחיון. שמחנו לארח היום את אביו מוטי ואנחנו במכבי פ"ת מעניקים לו חיבוק גדול" אמר יו"ר מכבי פ"ת, אבי לוזון בשיחה עם ספורט1.


עומר גולן. לא שכח להבקיע שערים (באדיבות מכבי פתח תקווה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי