אוהדי הפועל חדרה מתכננים מפגן תמיכה לכבוד אוחיון נגד מכבי נתניה

חביב אוחיון
חביב אוחיון | דני מרון

מאוהדי המועדון ימחאו כפיים בדקה ה-55 כדי להביע את הערכתם לשחקן הפצוע. מאמן השוערים של הקבוצה בחיפושים אחר שוער משנה, אליאל פרץ בספק למשחק הקרוב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אנשי הפועל חדרה ממשיכים לעסוק במצבו של השוער חביב אוחיון שנפצע קשה בצווארו ועדיין לא ברור מהי חומרת הפגיעה וההבחנה הסופית צפויה להתקבל רק בעוד שבוע ימים.

בינתיים בקבוצה מחפשים שוער שני – מאמן השוערים של הקבוצה, מאיר טלבי, ערך מספר שיחות בימים האחרונים בעיקר לגבי שוערים בליגות הנמוכות במטרה למצוא תחליף משמועתי לאוחיון שייעדר לכל הפחות לתקופה ארוכה.

אבל לא רק בהנהלה ובצוות המקצועי, גם בקרב האוהדים החדרתיים עוקבים אחרי אוחיון ואף מתכננים לערוך מפגן תמיכה כבר במשחק הקרוב נגד מכבי נתניה, כאשר אוהדי חדרה מתכוונים למחוא כפיים במשך דקה שלמה בדקה ה-55, מספרו של אוחיון בקבוצה. "כולם מרגישים מחויבות ורצון לתמוך בשוער" אמר אחד מאוהדי חדרה.

השוער עצמו ממשיך את השיקום הראשוני במחלקה האורטופדית של בית החולים כאשר רק בעוד מספר ימים ינסו הרופאים להעמיד את אוחיון על רגליו בכדי לראות אם אכן יכול לחזור לעמוד על שני הרגליים. בנושא אחר, גם הקשר אליאל פרץ נפצע במשחק האחרון ועדיין בספק למשחק מול מכבי נתניה.


אוהדי הפועל חדרה. עוקבים גם הם אחרי מצבו של חביב אוחיון (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי