קונטה התאמן. וארן לשחקנים: "אוכיח שהמקום שלי בהרכב"

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | אריאל שלום

החלוץ כבש שלושער מול הנוער, אך אזולאי הגיב בשלושער משלו ונכון לעכשיו מתורגל ב-11. השחקנים מעידים: "מרגישים את התחרות ביניהם, זה אידיאלי למאמן". המגן כשיר, פלומיין שוב לא בתכניות. ורד ערך אימון אישי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול נס ציונה בשבת (החל מ-20:00, ישיר בספורט4), ממנו כידוע ייעדר איתמר ניצן המורחק ומי שיפתח במקומו בשער הוא נתנאל דלויה, אבל נראה כי ההתלבטות המרכזית של לוי נוגעת דווקא למרכז ההגנה.


אנטואן קונטה חוזר לאימונים בהדרגה ועדיין לא ברור האם יפתח בהרכב ובאיזו עמדה. בית"ר ירושלים הצליחה לשחרר את השחקן ממשחקי נבחרת גינאה, אבל היום הוא כבר חזר לאימונים מלאים וכעת יוחלט באיזו עמדה יפתח, אם בכלל. דיוגו ורדסקה, שהתראיין במולדתו וסיפר על תחילת דרכו בקבוצה, פתח במשחק האחרון בהרכב וצפוי לפתוח גם הפעם כבלם. אחרי ההצגה מול נתניה, לוי לא אמור לשנות את הקישור שכולל את עדי תמיר, דן איינבינדר ועלי מוחמד ושחקני הכנף ליוואי גרסיה וגדי קינדה. המשמעות היא שפרדי פלומיין, שכבש היום שני שערים באימון, שוב לא בתכנית ההרכב. אופיר קריאף ערך אימון חלקי ואילו עלי מוחמד וגרסיה ינחתו היום ממשחקי נבחרותיהם.


ומה קורה בהתקפה? במהלך השבוע התקיים משחק אימון מול קבוצת הנוער, בו בית"ר הבקיעה תשיעייה ואנתוני וראן כבש שלושער, אבל גם שלומי אזולאי שכבש במחזור הליגה האחרון כבש שלושער משלו. גם היום השניים הרבו להבקיע באימון ולראשונה מאז תחילת העונה, השניים שיחקו יחד, מערך שאינו אופייני לרוני לוי. כרגע, המאמן נוטה לפתוח שוב עם האחרון, אבל נראה כי וראן עדיין רחוק מלהרים ידיים – במהלך אחד האימונים שקדמו למשחק האימון הוא אמר לחבריו: "אני יודע בדיוק מה אני שווה. אעבוד קשה ואוכיח למאמן באימונים שהמקום שלי בהרכב".



וארן. רחוק מלהרים ידיים (דני מרון)


אחד השחקנים התייחס לכך ואמר לספורט1 כי "אנתוני נמצא במצב לא פשוט. הוא נותן הכל, אבל גם שלומי נראה טוב באימונים. אתה מרגיש את התחרות בניהם על כל כדור, זה כנראה מצב אידיאלי עבור המאמן".


עידן ורד ערך היום אימון אישי בחדר הכושר והוא ממשיך בשיקום עם הפיזיותרפיסט עמי מלכה. שחקני הקבוצה ייפגשו מחר עם האוהדים בבית וגן. לקראת שעות הצהריים המתחם ייפתח לטובת מפגש מיוחד שנוצר עבור ימי חול המועד.


בנושא אחר: דן איינבינדר סחף אחריו את הרשת בפוסט מרגש שהעלה לזכר האוהד שיקו ליברטי ז"ל, שנפטר היום. ליברטי היה אוהד בית"ר ירושלים ואיינבינדר ליווה אותו רגע לפני שנפטר, כשהגיע אתמול לבית החולים סורוקה בבאר שבע כדי להעניק לו חולצה. "ההתרגשות שהייתה בגופו ואסירות התודה על המפגש הייתה שווה מבחינתי את הביקור הקשה אך המיוחד הזה", כתב איינבינדר בפוסט. "עוד לא עברו 24 שעות ובשורת האיוב הגיעה. שיקו ליברטי נפטר. יהי זכרו ברוך". כדורגלנים רבים מליגת העל ניחמו ואלפי אוהדים הביעו תמיכה אחרי הפוסט המרגש. "אי שולח את תנחומיי למשפחה היקרה והתומכת שלו. זאת הייתה זכות גדולה", סיכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי