לוי: "פלומיין לא עבר סדרת חינוך, וארן עוד יזכה להזדמנויות"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

לאחר שיצא לפגרה עם ניצחון חשוב על נתניה, מאמן בית"ר ירושלים התייצב דיבר לפני המפגש נגד סקציה נס ציונה: "חשוב לנו לשמור על המשכיות". גרצ'קין: "עובדים קשה כדי ליצור בסיס". אזולאי שוב תורגל בהרכב

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים השיגה מעט אוויר לנשימה לפני היציאה לפגרת הנבחרות, לאחר שהתאוששה מה-4:0 למכבי תל אביב וחזרה לנצח עם 0:3 חלק על מכבי נתניה. הבוקר, הצהובים-שחורים קיימו את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק נגד סקציה נס ציונה (שבת, 20:25 ישיר בספורט4), כאשר המאמן רוני לוי והמגן מקס גרצ'קין ניצבו מול המיקרופונים.

עוד לפני מסיבת העיתונאים, אחרי שנחת אתמול בישראל, ליוואי גרסיה ערך אימון ראשון עם הקבוצה והוא נמצא בתכניות ההרכב. לעומתו, עידן ורד שהמריא אמש ללונדון כדי להיפגש עם רופא מומחה נפגש אתמול עם תומר חמד. היום תיערך הפגישה עם הרופא המומחה ומחר הוא ישוב לישראל.

על פי חלק מהתרגולים נראה שדיוגו ורדסקה יפתח בהרכב וגם אנטואן קונטה, שחזר אתמול לאימונים, יחזור ל-11. השאלה היא האם יפתח כבלם במקום אור זהבי או בצד ימין במקום שי קונסטנטין. בחוד, שלומי אזולאי שוב תורגל וצפוי לפתוח בחוד ובקישור, מלבד מוחמד, עדי תמיר ודן איינבינדר אמורים לפתוח. פרדי פלומיין, שכבש שלשום שני שערים באימון, שוב לא בתכנית ההרכב וכידוע השוער איתמר ניצן ייעדר מהמשחק הקרוב ואת מקומו יתפוס נתנאל דלויה.  


אוחנה עם ורד. מחכים לשובו של הקשר ובתקווה שעם בשורות חיוביות (דני מרון)

רוני לוי פתח את מסיבת העיתונאים ואמר לקראת המשחק נגד נועלת הטבלה: "ניצחנו את קריית שמונה ואת מכבי ת"א בגביע הטוטו, אחרי זה נכשלנו נגד מכבי תל אביב בליגה וחזרנו לנצח נגד נתניה. המטרה שלנו היא לייצר המשכיות ועקביות, לייצר רצף וחשוב לנו להמשיך עם זה במשחק הקרוב – גם אם נפגוש יריבה טובה שמחפשת ניצחון ראשון. תקציבים לא משחקים כדורגל, אלא 11 שחקנים פוגשים 11 שחקנים ומי שטוב יותר מנצח. מקווה שנציג משחק קבוצתי וטוב ושנדע למצוא את הנוסחה לנצח".

עוד על נס ציונה: "אני לא משוכנע שהם יבואו לסגור את המשחק. ראינו את זה בגביע הטוטו ואני גם מכיר את עמיר תורג'מן שהוא מאמן שאוהב לשלוט אם נותנים לו ולשחק כדורגל התקפי. עלינו לדעת למצוא פיתרונות לכל סגנון משחק ולדעת להגיב בהתאם".


מצבו של עידן ורד שהמריא לאנגליה
: "הוא נסע לבדיקה ונחכה לתוצאות שלה. הוא שחקן חשוב מאוד ולצערנו זה לוקח המון זמן, אבל הוא מתאמן כמעט באופן מלא ונקווה שהתוצאות יהיו טובות והוא יוכל להמשיך להתאמן".


רוני לוי. "מקווה שנדע למצוא את הנוסחה לניצחון" (דני מרון)


אם פלומיין ייכלל בסגל:
"אף שחקן לא עבר סדרת חינוך. אנחנו משחקים עם השחקנים הטובים ביותר ופרדי הגיע לעונה עם המון מוטיבציה, רצון והשקעה ולפעמים דברים הולכים פחות טוב".


על קונטה:
"הוא שחקן חיובי וחשוב לנו. שחקנים לפעמים לא הולכים בדרך הנכונה וטועים, אבל התפקיד שלנו, שלי ושל יוסי, הוא לתקן את דרכם. קונטה הוא שחקן מאוד חשוב ורציני ואני סומך עליו שהוא יידע לשלוט בעצמו ולהתנהג כמו שצריך".


הספסול של אנתוני וארן:
"בהרכב יש מקום רק ל-11 שחקנים. הוא שחקן טוב מאוד ושנחשוב שהוא צריך לפתוח אז כך יהיה. העונה היא ארוכה ואנחנו צריכים את כל השחקנים בכושר טוב, גם ההזדמנויות שלו לשחק 90 דקות יגיעו".


וארן. "ההזדמנויות שלו לפתוח יגיעו" (דני מרון)

לצדו של רוני לוי ישב גם המגן מקס גרצ'קין שהוסיף: "המעבר לבית"ר היה מאוד רגש מבחינתי, אבל התאקלמתי מהר מאוד כי יש קבוצה טובה, אווירה טובה ואנשים טובים. הרגשתי בית"רי מהרגע הראשון. אנחנו נהנים מכדורגל מדי יום כי זו המטרה שלנו, זו רק תחילת העונה ואנחנו עובדים קשה כדי ליצור בסיס ושיטת משחק. עם הזמן נביא את זה לידי ביטוי גם בתוצאות".

גרצ'קין גם אמר על היותו שחקן הרכב בקבוצה: "זה כבוד גדול מאוד עבורי לשחק בבית"ר ירושלים וזה דבר שאני מבין מאימון לאימון ומנסה לשדרג את עצמי כי תמיד יש לאן להתקדם. ביום שבת יהיה משחק חשוב מאוד ואנחנו נעשה את הכל כדי לקחת את שלוש הנקודות".


גרצ'קין. "מרגיש בית"'רי מהיום הראשון" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי