איביץ': "המשחק הבא לא יהיה דומה לחדרה, אשדוד משחקת כדורגל"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב מתכונן לחזרה מהפגרה וערך מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ ביום שני: "היה לנו קשה להגיע למצבים נגד 10 שחקנים ברחבה. הפצועים? טוב לי שרוב השחקנים חזרו, מקווה שדור פרץ יחזור חזק יותר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב יצאה לפגרת הנבחרות לאחר שסיימה בתיקו מאופס ומאכזב מאוד נגד הפועל חדרה, כשלאחרונה נודע כי הקשר דור פרץ נפצע בעת שהיה עם נבחרת ישראל והעצים מעט את כאבי הראש של המאמן ולדימיר איביץ'. המאמן הסרבי התייצב הבוקר (חמישי) למסיבת העיתונאים של הצהובים לקראת המחזור הבא נגד מ.ס. אשדוד, בהשתתפותו של הבעלים מיץ' גולדהאר שהגיע לביקור בארץ לאחר חודשים ארוכים.

"מצפה לנו משחק קשה נגד מ.ס. אשדוד, משחק חשוב לשתי הקבוצות", פתח איביץ', "זו קבוצה שיכולה לנצח כל אחד, במיוחד כשהיא משחקת בבית. יש להם שחקנים מהירים. אנחנו רוצים להכין את עצמנו הכי טוב שאפשר".

על דור פרץ: "בכנות, לא רצינו שהוא ייפצע ככה. זה חלק מהחיים, אין מה לעשות. זה משהו שכולנו בעבודה הזאת רוצים לצמצם כמה שיותר. דור הוא בחור חזק, אני בטוח שהוא יעבור את השלב הזה ושהוא יחזור חזק יותר".

פרץ.
פרץ. "הוא בחור חזק, אני בטוח שהוא יעבור את זה" (אריאל שלום)

על ניקוליץ' וגולסה: "טוב עבורנו שרוב השחקנים מתחילם לחזור לכושר ושיש לנו כמעט סגל מלא. שאר השחקנים יגיעו והם בכושר טוב, זה טוב בשבילי ועכשיו זה הזמן לקחת את ההחלטות מתי אני אשתמש בהם. בדרך כלל אחרי פציעה ארוכה של יותר מחודש, צריך להיות חכמים איתם כדי להיזהר מפציעה נוספת. כששחקן לא משחק שמונה חודשים, המשחק הראשון שלו מאוד חשוב והוא חייב לחזור טוב כדי לא להיפצע שוב".

התיקו נגד חדרה: "למדנו הרבה כמו שאנחנו לומדים אחרי כל משחק, הדקות הראשונות שלנו היו איטיות. זה לא משנה אם מנצחים או מפסידים, אנחנו לומדים. לפעמים אלה לא הטעויות שלנו שבגללן אנחנו לא מנצחים. אנחנו מנסים להשתפר, אנחנו מסים לתקן את הטעויות שלנו, אבל לפעמים זה לא משנה. אנחנו יוצרים הזדמנויות בכל משחק, קשה להגיע להרבה מצבים כשמשחקים נגד 10 שחקנים ברחבה שלהם. למדנו הרבה מהטעויות שלנו אבל הרבה מהדברים במשחק לא היו טעויות שלנו.".

הפצועים: "עומר אצילי בכושר טוב, הוא התאמן איתנו בשבוע שעבר. נקבל החלטה אם הוא יהיה בסגל או לא, יש לנו עוד יומיים-שלושה. אני מקווה שהוא יהיה מוכן אם לא למשחק הזה, למשחק הבא. ניקוליץ' שיחק בשני המשחקים האחרונים, הוא בכושר טוב ואולי נשתמש בו גם נגד אשדוד. ייני בדרך לשיקום, אני מקווה שיחזור בקרוב. יאניוטיס חזר לאימונים, אבל ייקח זמן עד שהוא יחזור לשחק".

חביב אוחיון.
חביב אוחיון. "בכל מה שיצטרך, נעזור לו" (דני מרון)

על חביב אוחיון: "אני בטוח שכולנו כאן מאחלים לו רפואה שלמה. הבריאות שלו חשובה יותר מהכל. בכל מה שהוא יצטרך, נעזור לו".

לקראת סיום אמר המאמן: "לא התחלתי לעבוד כאן לפני חודשיים, אתם מכירים את הפילוסופיה שלי. אני רואה מי בכושר טוב, הרבה מהשחקנים שלי משחקים הרבה משחקים. לחלקם יהיו יותר הזדמנויות מאחרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי