גולדהאר הודיע: בן מנספורד יעזוב את מכבי ת"א לבלקפול בסוף החודש

מיץ' גולדהאר, בן מנספורד
מיץ' גולדהאר, בן מנספורד | דני מרון

המנכ"ל עוזב את האלופה לאחר שנתיים בתפקיד, ויעבור לקבוצה מהליגה האנגלית השלישית: "אני עוזב בלב כבד. תודה לכל האוהדים, הצוות וההנהלה. היה כבוד גדול". הבעלים: "אין לי שום כוונה לעזוב כרגע"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
זעזוע בהנהלת מכבי תל אביב. היום (חמישי), במסיבת עיתונאים שנערכה בזמן ביקורו של הבעלים מיץ' גולדהאר בישראל, הודיע הקנדי על כך שמנכ"ל הקבוצה, בן מנספור יעזוב את האלופה בסוף החודש לאחר שנתיים בתפקיד ויעבור לבקלפול האנגלית מהליגה השלישית.


לאחר מכן המנכ"ל נפרד: "אני רוצה להגיד תודה גדולה לכל האוהדים של מכבי. זה מועדון גדול עם מסורת מפוארת. זה היה כבוד גדול לכהן בתפקיד במועדון כל כך נפלא. אני רוצה להגיד תודה לכל הצוות והשחקנים, היה מדהים להיות חלק מהאליפות האחרונה. נתתי 100% לקבוצה. תודה רבה לגודלהאר. ההדמנות לנהל מועדון כמו מכבי, לעולם לא אוכל להודות לו מספיק. מקווה שאוכל להחזיר את האמון שנתנו בי יום אחד. אני מודה להם על ההדרכה והאמון וההזדמנות לנהל את מכבי".


הסיבות לעזיבה: "זה לא מסיבות מקצעיות, התחלתי לחשוב על חזרה לבריטניה מסיבות אישיות. אני אעבור לתפקיד בבלקפול. המועדון במצב טוב, אבל הוא לעולם לא במצב הטוב ביותר שהוא יכול להיות בו. יש לנו מאמן טוב, צוות טוב ואת הסגל הטוב ביותר בישראל. ישראל, תל אביב ומכבי תמיד יהיו חלק מהחיים שלי. אני מקווה שאחזור כאוהד לחגוג את האליפות הבאה בעתיד הקרוב ממש. קיבלתי הצעה שמאפשרת לי להיות קרוב למשפחתי. אני מדבר עם כל השחקנים ואנשי הצוות שעבדו במכבי והם עדיין שומרים על קשר. אני מאחל להם שיגיעו הכי רחוק שאפשר ויזכו בעוד הרבה תארים".


הפרידה מהשחקנים: "אני אדבר עם השחקנים מאוחר יותר, החלטנו שטוב יותר שאדבר עם התקשורת קודם. השחקנים יודעים שנתתי להם את הכי טוב שאני יכול לתת ושאני עוזב מסיבות מוצדקות".





לאחר מכן הבעלים הקנדי מיץ' גולדהאר נפרד ממנספורד: "בן יעזוב בסוף החודש. אנחנו מודים לו על שנתיים במכבי ת"א, המועדון תמיד התמודד עם דברים כאלה, ידענו כבר זמן מה שהוא לא ימשיך. יש לנו הרבה עומק בהנהלה, אז כרגע הצוות יחליף אותו ויקבל את ההחלטות במשותף. ג'ק היה מנכ"ל הקבוצה להרבה שנים אז כרגע זה יהיה הפיתרון בזמן שאנחנו נחפש פיתרון קבוע".


מתי יימצא מחליף: "אנחנו לא מעוניים למנות יו"ר במהירות. אנחנו רוצים לחשוב הרבה עד שנמצא את האיש הנכון. אני בטוח שכבר יש לי הרבה מועמדים בזמן שאנחנו יושבים כאן, לא פוסל שזה יהיה ישראלי. אנחנו פתוחים לכל מיני רעיונות, הגדרות העבודה פשוטות אבל אנשים הם מורכבים יותר. נבדוק האם תפקיד של מנהל מקצועי מתאים לנו". 


גולדהאר המשיך ואמר: "אני לא צריך להסביר איך מכבי וישראל מתאימים לכדורגל האירופי. אנחנו בוחרים אנשים טובים לתפקידים הנכונים ונותנים להם את ההזדמנות, ומסתבר שאנחנו לא היחידים שחושבים שהם טובים. אנחנו מוכנים לזה, אנחנו בנויים לשינויים, זה מגיע עם העסק".



גולדהאר: "כל עוד אני נהנה מהאתגר, אשאר הבעלים של מכבי ת"א" (דני מרון)


על תפקידו של ברק יצחקי: "ברק עושה עבודה נהדרת בשביל המועדון, הוא אחד מהנשקים הלא כל כך סודיים שלנו".


על עתידו של איביץ': "אני לא מרוצה מהתוצאות וההופעה שלנו באירופה, ואני לא כל כך מרוצה מתוצאות כאן בארץ. יש לנו הרבה עבודה, אבל יש לי אמון באנשים שצריכים להביא אותנו למקום בו אנחנו צריכים להיות. זה עסקי הכדורגל, אנחנו מרוצים מאיביץ'. הוא מתאים למכבי בהרבה דרכים, אי אפשר לחזות את הדברים האלה, במיוחד בכדורגל. אתה חייב להיות מוכן להתמודד עם שינויים ואנחנו מוכנים. נתמודד עם כל שינוי בכבוד".


על הצוות הניהולי של מכבי ת"א: "הייתי אומר שבן וג'ק (אנגלדיס) עשו עבודה נהדרת מבחינת התקציב והעבודה עם אופ"א, אבל אין שלמות בכדורגל. אם היינו מגיעים רחוק יותר באירופה היו לנו בעיות פייר פליי פיננסי, אבל גם כרגע יש עלינו לחץ מהכיוון הזה. אנחנו מרוצים ממה שבן עשה כאן, יש לו הרבה פוטנציאל להמשיך להתקדם בתחום ואני מאחל לו בהצלחה בהמשך. כשמגיעים לסיבות האישיות, זה מעל הכל. הוא מצא עבודה, אבל הוא עוזב מסיבות אישיות, אנחנו מכבדים את זה".


על עתידו במכבי ת"א: "אין לי כוונה לעזוב את המועדון. כל עוד אני נהנה מהאתגר ורואה שיש פוטנציאל להשתפר, אמשיך להיות הבעלים של מכבי ת"א".




במקביל, סיימון סדלר, הבעלים של קבוצתו החדשה של מנספורד, הודיע על מינויו של הבריטי: "כשבניתי את צוות הניהול של המועדון, חיפשתי אנשים שמבינים בעולם הכדורגל ובעולם העסקים, שיצליחו לנהל את המועדון עם הפוקוס, האחריות והמקצועיות כפי שאני הייתי מנהל אותו, אם היה לי את הזמן". מסר בהודעה הרשמית.


"הבנתי שהמועדון צריך מנהל עם הרבה ידע בניהול מועדון כדורגל, על המגרש ומחוצה לו. שיכול לתקשר עם הקהילה והאוהדים, שיפתח את מגרשי האימונים, הנוער והאצטדיון. מישהו שיעבוד עם הצוות המקצועי וההנהלה כדי לדחוף את הקבוצה קדימה. אני בטוח שבן מנספורד הוא האיש הנכון למשימה. הוא מגיע למועדון עם רזומה מוכח, אחרי שביסס את עצמו בממלכה הבריטית ומעבר לים, יש לו את יכולות המנהיגות והכישורים ואני מאושר שהוא הצטרף אלינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי