אייל גולסה: "ניסיתי להתנתק מכדורגל, עברתי תקופה לא קלה"

אייל גולסה
אייל גולסה | אריאל שלום

אחרי 48 שעות סוערות, הקשר שחזר מפציעה דיבר לקראת המשחק באשדוד: "אני עדיין לא כשיר ל-90 דקות, אבל מרגיש טוב ושמח שזה נגמר". על מנספורד: "כולנו אוהבים אותו". וגם: הקשר עם ניקוליץ' והמסר ליריבות לצמרת

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
שחקני מכבי תל אביב, שמתכוננים למשחק החוץ שייערך ביום שני באשדוד (החל מ-19:45 בספורט4), ינסו לנתק את עצמם מאירועי הימים האחרונים. 48 שעות סוערות מאוד עברו על האלופה. זה התחיל שלשום, עם קבלת תוצאות הצילום של דור פרץ, בו נתגלה כי הקשר סובל מפציעה שתגרום להיעדרות ארוכה מהצפוי, והמשיך עם הפצצה שהטיל אתמול הבעלים מיטש גולדהאר, בהודעה על עזיבתו של המנכ"ל בן מנספורד בסוף החודש.


המאמן ולדימיר איביץ', שוחח עם שחקניו וביקש מהם להתרכז במשחק הקשה לדבריו, שמצפה לקבוצה באשדוד, מול מה שהוא כינה "קבוצה שעשתה הרבה בעיות ליריבות שלה מתחילת העונה וכזו שתוקפת עם המון שחקנים מוכשרים בחלק הקדמי".


כזכור, לפני פגרת הנבחרת, סיימה האלופה בתיקו 0:0 ביתי מאכזב נגד הפועל חדרה ובקריית שלום מקווים לחזור למסלול הניצחונות לפני קרב הצמרת נגד הפועל באר שבע במחזור הבא. איביץ' יחסר את שרן ייני, אנדראס יאניוטיס ומאור קנדיל, שעדין מתאוששים מפציעות, בנוסף כמובן לדור פרץ, שאמור לקבל בימים הקרובים החלטה האם לעשות ניתוח לאיחוי הגיד הקרוע, או לבחור בהליך שיקומי, ללא התערבות כירורגית.


ג'ק אנגלידיס, מיץ' גולדהאר ובן מנספורד. ימים סוערים עוברים על המועדון (דני מרון)


מי שחזר לאחרונה לסגל אחרי הליך שיקום ארוך במיוחד, הוא הקשר אייל גולסה, שעשוי לקבל דקות גם במשחק הקרוב באשדוד, אחרי שנכנס כמחליף בדקות הסיום של הנצחון נגד בית"ר ירושלים, לפני שלושה שבועות. 


גולסה דיבר לקראת המשחק נגד אשדוד: "היום ברוך השם אני בסדר. אני מתאמן עם הקבוצה מעל חודש. עברתי תקופה לא פשוטה ואני ממש שמח שזה מאחוריי ומעדיף לא להתעסק בזה יותר. עבדתי קשה, פעמיים ביום, התאמנתי בחדר כושר, בריכות, חיזוקים. אני מרגיש טוב ואני שמח שזה נגמר. עכשיו אני תלוי במאמן, מתי הוא ירצה להשתמש בי".


כשנשאל אם יש 
בעיה בהליכי השיקום בצוות הרפואי של מכבי תל אביב, השיב: "בגלל שהמועדון שלנו סגור ולא נותנים להיכנס יותר מדי, אז יש יותר מדי שמועות. יש לנו כרגע שחקנים מאוד חשובים שנפצעו וזה לא מתפקידי להתעסק בזה. אני שמח שהחלמתי ואני מקווה מאוד שכל מי שפצוע, יחזור להתאמן עם הקבוצה וזהו. אין לי יותר מדי מה להגיד על זה".



אייל גולסה: "עברתי תקופה לא פשוטה" (אודי צטיאט)


על הרגעים הקשים שחווה בתקופת השיקום שלו: "אני אהיה כן ואומר שניסיתי כמה שיותר להתנתק מהכדורגל. עבדתי קשה ובקושי ראיתי את אשתי והילדות שלי, אז באמת עברתי תקופה לא קלה. הייתי כמעט שנה מחוץ לכדורגל ואתה מנסה להתחזק מדברים אחרים. כמובן שהמועדון והשחקנים חיזקו אותי והיה לי את כל מה שהייתי צריך. אני שמח שעברתי את זה".


על מצבו הפיזי: "בטוח שאני עדיין לא יכול לשחק 90 דקות. שיחקתי נגד בית"ר וזה היה המשחק הראשון שלי, אחרי תשעה חודשים וכמובן שאם המאמן יצטרך אותי ל-90 דקות, אני לא אגיד לו לא. אני מתאמן כבר חודש וחצי, עובד קשה, עושה השלמות ומרגיש מצוין".


גולסה התייחס גם לעזיבתו של המנכ"ל בן מנספורד: "כולם כאן אוהבים את בן והוא עשה פה עבודה מדהימה. כולנו מאחלים לו בהצלחה בדרך החדשה ואנחנו כבר עם הפנים קדימה ואין לנו מה להתעסק בזה. אני לא יודע מה עומד מאחורי ההחלטה שלו, לכל אחד יש את הסיבות שלו. איחלנו לו בהצלחה ואין לי יותר מדי מה להגיד בנושא".



מנספורד בחגיגות האליפות: "כולנו אוהבים אותו" (דני מרון)


כיצד העזיבה תשפיע על הקבוצה: "החוזק של המועדון הזה, הוא בכך שלא משנה מי יעזוב, שחקן או בן כרגע, המועדון ממשיך להתנהל כרגיל ואני בטוח שזה לא מה שיפריע לנו".


על הקשר ההדוק שנוצר עם אורוש ניקוליץ' הסרבי, חברו לתקופת השיקום: "נראה לי שזה המזל שלנו שהיינו ביחד, אחרת אחד מאיתנו היה מתאבד (צוחק). אורוש בחור חיובי, אוהבים אותו מאוד אצלנו, הוא שחקן מצוין והוא עוד יתרום הרבה למכבי".


על המשחק הקרוב אחרי התיקו המאופס נגד חדרה: "היה חוסר מזל במשחק האחרון. הגענו למצבים, אמנם לא במשחק הכי טוב שלנו, אבל אני מאמין שנגיע ביום שני, גם נכבוש וגם ננצח בעזרת השם".



גולסה על ניקוליץ': "עוד יתרום הרבה למכבי" (אריאל שלום)


על כך שהיריבות לצמרת 'מריחות דם': "הקבוצות האחרות יכולות להריח, הכל טוב ויפה. ביכולת לא טובה של מכבי, אנחנו עם ניצחונות על בית"ר ירושלים ותיקו במשחק האחרון, אנחנו נחזור ליכולת שלנו כבר במשחקים הקרובים. חוץ ממני, ניקוליץ' ואצילי שחוזרים עכשיו, גם ייני וגם קנדיל, כולם שחקני הרכב, שחקנים מצוינים וכשכולם יחזרו תהיה מלחמה מאוד קשה על ההרכב. אני בטוח שזה מה שכולם רוצים".


על הפציעה של חברו לקבצה, דור פרץ אמר: "דיברתי עם דור, כולנו דיברנו איתו ואנחנו מחזקים אותו. בכל מה שהוא יצטרך, נהיה פה בשבילו ואני מקווה שזה יהיה כמה שיותר מהר, כולם מחכים לו פה".



גולסה על הפציעה של דור פרץ: "אנחנו פה בשבילו" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי