לפני שעזב: מכבי תל אביב האריכה את חוזהו של מנספורד

ג'ק אנגלידיס, מיץ' גולדהאר, בן מנספורד
ג'ק אנגלידיס, מיץ' גולדהאר, בן מנספורד | דני מרון

לספורט1 נודע כי ראשי האלופה היו מרוצים מאוד מעבודתו של המנכ"ל, שנאלץ להיפרד בשל סיבות משפחתיות. בקריית שלום החמיאו: "איש בעל כישורים רבים" ודאגו להרגיע: "המועדון בנוי להתמודד עם כל תרחיש"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מיץ' גולדהאר לא מרבה להגיע לישראל בשנים האחרונות. כשהוא מגיע, סביר להניח שיש סיבה ספציפית לביקורו. עסקיו הפרטיים של בעלי מכבי תל אביב גוזלים ממנו את מרבית זמנו ותשומת ליבו, אולם דווקא הפעם בואו לארץ הקודש תוכנן מבעוד מועד. הגעתו של גולדהאר, שנחת בישראל ביום רביעי אחר הצהריים, נסגרה זמן לא מבוטל לפני שהוחלט על סיום דרכו של בן מנספורד ובשבועות האחרונים, לאחר שהושלם מעברו של המנכ"ל לבלקפול, הוחלט לנצל את הביקור בישראל כדי להודיע באופן פורמלי על פרידה.

בינתיים, במכבי תל אביב ממשיכים להחמיא למנספורד ומדגישים שסיבות אישיות הן שהכריעו. לספורט1 נודע כי במהלך הקיץ האחרון חוזהו של מנספורד הוארך בשנה, צעד שמוכיח את שביעות הרצון של ראשי האלופה מתפקודו. בחודשיים האחרונים נאלץ המנכ"ל לטוס מספר פעמים לאנגליה על מנת לשהות לצד משפחתו וענייניו האישיים תפסו לא מעט מזמנו. לבסוף, הבעיות הפרטיות הכריעו ומנספורד חשף בפני אנשי המועדון את רצונו לשוב לממלכה. "חבל שהוא נאלץ לעזוב", אמר גורם בכיר במכבי תל אביב לספורט1. "מדובר בבחור צעיר שעבד קשה והשקיע עבור הצלחת המועדון. בן הביא איתו המון כישורים אישיים, ניסיון אירופי ובעיקר אמביציה להצליח".

במכבי תל אביב כבר למדו להתמודד עם סיטואציה בה אחד הבכירים נאלץ לעזוב מוקדם מהצפוי. גולדהאר אמנם מחפש איש מקצוע שיתפוס את מקומו של מנספרוד, אולם בשורות האלופה משדרים רוגע: "שום דבר לא דוחף", הבהיר גורם. "המועדון חזק מספיק להתמודד עם עזיבה של כל בעל מקצוע. כמובן שמנכ"ל הוא בורג חשוב במערכת שלנו, אך ישנם הרבה מאוד אנשים טובים והכל ימשיך להתנהל באותה צורה".


הסיבות האישיות הכריעו. בן מנספורד לצד מיץ' גולדהאר (דני מרון)

אחת השאלות המעניינות היא האם הפעם, בניגוד לשנים האחרונות, מכבי תל אביב תמנה מנכ"ל ישראלי. בקריית שלום הבהירו שכל האפשרויות פתוחות ומה שיכריע את זהות האיש תהיה התאמתו לתפקיד, על פי פרמטרים שקריטיים לגולדהאר וליד ימינו ג'ק אנגלידיס. העדיפות תינתן לאדם שמתחמה בניהול תקציבים, זאת בנוסף לכישורים בתחום השיווק והפרסום וכל זאת בשל מצבו הפיננסי של המועדון, שכידוע נמצא תחת מגבלות הפייר פליי.

גולדהאר מרוצה מכך שחל שיפור במצב הכספי בשנתיים האחרונות, מרגיש שמכבי תל אביב מתנהלת היטב ומודע לכך שחלק ניכר מכך הודות למנספורד שסייע בצמצום ההוצאות מבחינה מקצועית וגם מבחינה לוגיסטית. במסיבת העיתונאים שנערכה ביום חמישי האחרון הביע הבעלים בצורה ישירה את חוסר שביעות הרצון שלו מהיכולת המקצועית של מכבי תל אביב מפתיחת העונה, אולם הדעה הרווחת שהיא שהסגל הקיים מספיק טוב על מנת לזכות באליפות בפעם השנייה ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי