קינדה: "זו הפתיחה הכי טובה שלי". רוני לוי: "תמיד כיף לנצח"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-0:4 על נס ציונה: "מילת המפתח היא המשכיות". החיבור בקבוצה: "לפעמים זה לוקח לא חודש וחודשיים אלא שנה ושנתיים". הקשר שכבש ובישל: "אני משחק בתפקיד הרבה יותר התקפי"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים חגגה הערב (שבת) עם 0:4 גדול על סקציה נס ציונה ורשמה ניצחון שני ברציפות. אפשר לומר שאחרי הפתיחה החלשה במחזורים הראשונים, הקבוצה של רוני לוי הגיעה לליגה: אנטאן קונטה הבקיע עם פצצה לרשת (14), ליוואי גרסיה חגג שער בכורה במתפרצת (38), גדי קינדה הוסיף שער לבישול (62) ואור זהבי הבלם חתם עם אחד משלו (67).


רוני לוי סיכם: "כמובן שתמיד כיף לנצח ואני מקווה שנשמח כמה שיותר. לא הייתי רגוע? כדורגל משחקים עד השריקה האחרונה. ברור שכאשר התוצאה טובה אז מרגישים אחרת ממה שמשדרים כלפי חוץ. בנינו בבית"ר ירושלים קבוצה חדשה לגמרי והזמן הוא פקטור חשוב. התוצאות הראשונות בליגה ערערו לנו את הביטחון העצמי, דווקא אחרי פתיחה טובה בגביע הטוטו. חשוב לדעת להתמודד ולצאת מזה, אז מחמאות לשחקנים כי במצבים כאלה קבוצה נמדדת ועכשיו מילת המפתח היא המשכיות. הפנים שלנו כבר למשחק הבא ונרצה להמשיך את המומנטום".


הכסף הגדול שהשקיע משה חוגג: "התמורה להשקעה לא תמיד באה מהר, לבנות קבוצת כדורגל זה משהו שלוקח זמן. אסור לשכוח שבית"ר ירושלים כמעט התמודדה על הירידה בעונה שעברה. עשינו שינויים גדולים בסגל, מושיקו משקיע מאוד ומביא שחקנים צעירים ומוכשרים. אנחנו קבוצה צעירים ולפעמים זה לוקח זמן להתחבר. לפעמים זה גם לא חודש וחודשיים אלא שנה ושנתיים, אני מקווה שבבית"ר נעשה את זה מהר יותר".


גדי קינדה, שכבש ובישל, אמר בסיום: "נראינו טוב גם כשהפסדנו. אני שמח שזה מתחבר ושאנחנו גם מביאים תוצאות. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזו ונסתכל רק למעלה בעזרת השם. זו פתיחת העונה הכי טובה שלי, אולי זה התפקוד במגרש, אני משחק יותר התקפי. באשדוד, אנשים בכלל לא מודעים לזה, שיחקתי בתור קשר אחורי. אני מקווה לעזור לקבוצה כמה שיותר. עוד מוקדם לדבר על מטרות ומיקום, איבדנו מספיק נקודות ונצטרך להחזיר על כך כל שבוע מחדש".


ארבעה שערים העונה. גדי קינדה (דני מרון)


המאמן המפסיד עמיר תורג'מן הסביר: "אני חושב שהתוצאה לא משקפת. בסוף המשחק בית"ר כבר צברה ביטחון והיה לה קל, אבל מבחינתי זה לא משחק של 0:4. בית"ר קבוצה טובה והיא נתנה גולים מתי שצריך. נכנסו למשחק לפני הירידה למחצית, אבל אז קיבלנו את הגול השני וכבר היה לנו הרבה יותר קשה. אנחנו לא נשברים, הליגה ארוכה ואנחנו עוד ננצח משחקים. נס ציונה תעשה דברים יפים, אז שלא יספידו אותנו מהר מידי".


תורג'מן הוסיף: "כמובן שיש לנו הרבה עבודה. ישנם לא מעט דברים שנצטרך לשפר ונהיה חייבים לקפוץ עוד מדרגה או שתיים קדימה על מנת שנהיה תחרותיים עד הרגע האחרון. הגול הראשון היה קל מידי, אבל הפנים קדימה כי אין ברירה אחרת. הבאנו בקיץ 17 שחקנים חדשים וזה דבר שלוקח זמן. נגד מכבי חיפה הייתה התקדמות, היום לצערי לא ראו את זה. חלק מהעבודה שלנו זה להתרומם, מחר יום חדש ואני בטוח שהשמש תזרח. אני מבטיח לכם שננצח משחקים בהמשך העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי