פיפ"א קבעה: הפועל רעננה תשלם 300 אלף יורו ממכירתו של קמארה

קמארה, דור חוגי
קמארה, דור חוגי | דני מרון

כשנה וחצי לאחר שעזב ליאנג בויז, הקבוצה של אשר אלון תעביר להורויה הגנאית את הסכום שמגיע לה. אופטימיות בקבוצה לקראת הפועל חיפה: "עבדנו על הליקויים שלנו בפגרה, מקווים לשמור על שער נקי ומאמינים שננצח"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (שני) את הפועל חיפה ובקבוצה של מנחם קורצקי מאמינים כי זהו משחק החזרה שלהם למסלול הניצחונות, אחרי שלא ניצחו בארבעת המשחקים האחרונים ורחוקים נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

לקראת המשחק נגד הקבוצה הצפונית, הבלם דויד מתאוס יחזור מהרחקה ויעמוד לרשות מאמנו. במהלך האימונים,  הקשר כרם ארשיד תורגל בהרכב הפותח, וצפוי לפתוח לצידם של אור דסה, יוגי'ין אנסה וקייס גאנם, כשהאחרון גילה יכולת טובה מאוד ובקבוצה בטוחים כי יחזור להבקיע בקרוב.

לקראת המשחק, קורצקי סיפר: "היו לנו שבועיים להתכונן למשחק נגד הפועל חיפה. עבדנו קשה ובעיקר תיקנו דברים בהם אנחנו לוקים מתחילת העונה, בעיקר בנושא ספיגת שערים. אני מקווה מאוד שכבר מחר נצליח לשמור על רשת נקייה, כי מבחינת הגעה למצבים והבקעת שערים אנחנו מרוצים מהקבוצה".

קורצקי.
קורצקי. "מקווה שנשמור על רשת נקייה, מאמינים שאפשר לנצח" (יוני אריאלי)

"אני חושב שמי שבאה מוכנה ומחויבת למשחק, מצליחה לנצח או להוציא נקודה. הפועל חיפה היא קבוצה איכותית מאוד, ואנחנו מנגד חייבים את הנקודות וחייבים לנצח בבית. אני מאמין באמת שנצליח להשיג את שלושת הנקודות נגד הפועל חיפה".

עמית כהן הוסיף: "לאחר המשחק מול הפועל תל אביב היינו ברגשות מעורבים: מצד אחד מאוד רצינו לנצח ובאנו במטרה לנצח את המשחק אז התיקו מאכזב, אבל מצד שני איך שהמשחק התפתח, אפשר לקחת הרבה דברים חיוביים ממנו, בעיקר מהבחינה המנטלית והעובדה שלא נשברנו, הראינו הרבה אופי ובסוף גם חזרנו מפיגור. אני חושב שאם ניקח את הדברים הטובים מהפועל תל אביב למשחק הקרוב ונמנע מהדברים הפחות טובים אנחנו גם ננצח.

"היו לנו שבועיים להתכונן למשחק מול הפועל חיפה בגלל הפגרה ואני חושב שניצלנו את זה בצורה הכי טובה שאפשר, בזמן שכולם נחו, אנחנו עבדנו מאוד קשה ואני מאוד מקווה שזה ייתן לנו יתרון במשחק ונצליח לתרגם את העבודה הקשה לניצחון, לא ניצחנו מאז המשחק מול בית"ר ירושלים ואנחנו מבינים מה ניצחון יכול לעשות לנו, גם מבחינת הטבלה ובעיקר ביטחון להמשך הדרך,", הוסיף המגן.

בנושא אחר, פיפ"א הודיעה היום להפועל רעננה כי עליה להעביר להורויה מגינאה 300 אלף יורו ממכירתו של הבלם עלי מוחמד קמארה ליאנג בויז השווייצרית לפני כשנה וחצי, תמורת סכום של 1.9 מיליון יורו. הקבוצה הגינאית זכתה בבקשה שהגישה לפיפ"א על הסכום שמגיע לה, וברעננה מתכננים לערער על ההחלטה ועל גובה הסכום שעליהם לשלם.

ההרכב המשוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, דויד מתאוס, ירדן כהן, בן בנימין, אביחי ידין (דיווין נאה), כרם ארשיד, אור דסה, קייס גאנם, יוג'ין אנסה.

גאנם חוגג עם יוג'ין אנסה. ברעננה מאמינים שיחזור לכבוש (דני מרון)
גאנם חוגג עם יוג'ין אנסה. ברעננה מאמינים שיחזור לכבוש (דני מרון)

עוד באותו נושא: מנחם קורצקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי