מרין בראיון בקוסטה ריקה: "ההצעה היחידה הייתה מב"ש"

ג'ימי מרין
ג'ימי מרין | דני מרון

הקשר הצעיר סיפר במולדתו על החודשים הראשונים בישראל: "היינו רחוקים צעד אחד מהליגה האירופית, זו הייתה חוויה מעשירה. אני עוד מנסה להתאקלם וכולם עוזרים לי מאוד - החיים שלי השתנו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ארבעה חודשים עברו מאז נחת ג'מי מרין בהפועל באר שבע והסקרנות סביבו הולכת וגוברת. הקשר מקוסטה ריקה עוד מתקשה לבסס את מעמדו ומתנדנד בין ההרכב לספסל, אתמול ב-1:2 על הפועל קריית שמונה כלל לא שותף ולזכותו שער אחד בשבעה מחזורים, אבל במולדתו מרין בן ה-22 נחשב לאחד הכישרונות הגדולים, כזה שסומן ככוכב מגיל צעיר ולא בכדי הוא נמנה על סגל הנבחרת הבוגרת של קוסטה ריקה ונחשב כבר עתה לאחד משחקניה הבולטים.

כזכור, מרין אף עזב את נבחרתו בקיץ האחרון ולא נטל חלק במשחקי "גביע הזהב" בשל ההצעה שהגיעה מהפועל באר שבע והרצון להשתתף איתה במשחקי מוקדמות הליגה האירופית, דבר שעלה לו בביקורות נוקבות בארצו, אבל בראיון ל"CRHOY" הוא סיפר שהוא רחוק מלהצטער על ההחלטה: "עברית זו שפה שמאוד מקשה עליי, אבל אני מרוצה ואסיר תודה לאלוהים על ההזדמנות. זה לא קל, אבל אני מתקדם לאט לאט ומנסה להתאקלם. אני כבר מכיר את העיר, יש גם אנשים שעוזרים לי ואני בסדר גמור. החיים שלי השתנו".

התרשמותו מהקבוצה ומהעיר: "מהרגע הראשון שהגעתי כל השחקנים והצוות קיבלו אותי בצורה הכי טובה שיש. הגעתי לישראל בלי לדעת אנגלית, והם מדברים עברית שזו שפה מאוד מסובכת. אני מנסה ללמוד וכעת מצליח לתקשר יותר טוב והכי חשוב זה שהם מנסים לשלב אותי ולעזור לי. בעברית אני יודע כמה מילים, בעיקר את אלה שאני שומע הכי הרבה באימונים או כשאני אומר שלום. הם כותבים מימין לשמאל והאותיות נראות כמו הדבר הכי מסובך שיש".


מתקשה עם השפה העברית. מרין (דני מרון)


הרגלי החיים בישראל
: "יש להם כאן שבת שלום (הכוונה לקבלת שבת), שזה בימים שישי ושבת ומ-14:00 בצהריים הכל סגור עד שבת ב-22:00. למדתי המון על הדלת היהודית ואני מכבד את המנהגים שלהם. האוכל בישראל דומה ויש להם כל מני הגבלות (כשרות), אבל אין לי בעיה עם זה. הגעתי לישראל לבד אחרי שחייתי עם ההורים, אבל הם לימדו אותי הכל".

ההדחה מהליגה האירופית: "היינו רחוקים משם צעד אחד, אבל זו הייתה חוויה יפה. שיחקנו נגד פיינורד וזה היה מאוד קשה, זו יריבה ברמה אחרת, אבל זו חוויה מעשירה. אם לא הייתי לוקח את האפשרות להגיע לב"ש אני חושב שהייתי ממשיך בקוסטה ריקה, כי שמעתי שמועות ודיבורים, אבל ההצעה היחידה הייתה מהפועל ב"ש. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי