אבוקסיס: "יש שחקנים שאני מצפה מהם ליותר". זובאס יפתח

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה יקבל בחזרה נגד מכבי חיפה את השוער הליטאי שהתאושש מקרע במפשעה מוקדם מהצפוי, גם הקפטן איציק עזוז ייכלל בסגל לראשונה העונה, בעוד דור אלו בספק. "מנסים למצוא את האיזון", הוסיף המאמן

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה סיימה הבוקר (ראשון) את הכנותיה לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה, מחר (שני, 20:15) בסמי עופר. הזהובים מגיעים להתמודדות אחרי פתיחת עונה די בינונית, כשנראה שיש בעיה בחלק הקדמי, אחרי שהקבוצה כבשה ארבעה שערים בלבד בששת משחקי פתיחת העונה.

לקראת המשחק קיבל יוסי אבוקסיס בשורה משמחת, כאשר השוער הליטאי אמיליוס זובאס, שהחלים מהר מהצפוי מהקרע הקטן ממנו סבל במפשעה, כשיר לשחק ויפתח מחר בין הקורות. אבישי כהן ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני לצד שלישיית הבלמים, דן מורי, אלבן פנישי ואליסון דוס סנטוס, שיפגוש את חבריו לשעבר וינסה להוכיח לירוקים שוויתרו עליו מוקדם יותר העונה. הסרבי מתיאה ליואיץ' יפתח בקישור יחד עם איסמעילה סורו ותאמבי סגס, כאשר מוחמד גאדיר ועמית זנטי ישחקו בחלק הקדמי.

מי שייכלל לראשונה העונה בסגל הוא הקפטן הוותיק איציק עזוז, שעבר בקיץ ניתוח במיניסקוס בברכו וחרי תקופת החלמה ארוכה, גם סבל מקרע בשריר התאומים. עזוז סיים היעדרות של ארבעה חודשים ויהיה כאמור ב-18 שיתלבשו למשחק. החלוץ בן אז'ובל סובל מפציעה בקרסול ולא יהיה בסגל, כשגם דור אלו עדין בספק גדול.

עזוז. הקפטן חוזר אחרי ארבעה חודשים (אודי ציטיאט)

"המשחק האחרון היה קצת מוזר", אמר אבוקסיס לקראת המשחק, "ספגנו שער בהתחלה ולאחר מכן הגענו למצבים טובים כדי להשוות. זה היה משחק טוב שלנו, אפילו יותר ממשחקים שבהם ניצחנו, אבל זה כדורגל. אתה יכול לשחק לא טוב ולנצל מצב אחד ולנצח ואתה יכול לשחק יותר טוב ולא לנצח. לא היינו טובים ביכולת האישית ובמצבים מול השער. בכלל, העונה התחילה מוזר. לא עשינו הכנה טובה אבל פתחנו את העונה בצורה טובה. עכשיו יש קצת ירידה ואנו מנסים לתקן ולשפר את זה. אולי צריך להחזיר קצת את הביטחון לשחקנים, יכול להיות שהם קצת איבדו אותו. גם בתקופות פחות טובות, אנחנו עם השחקנים ומנסים לשפר".

לפחות בליגה נראה שאבוקסיס עוד מחפש את ההרכב המתאים ולא מצליח למצוא את האיזון: "ברגע שמחליפים הרבה שחקנים, צריך למצוא את האיזון. הבאנו כמה שחקנים, היו פציעות, חלק מהשחקנים הגיעו באיחור זה לוקח יותר זמן מהרגיל ולקחנו בחשבון שהחלפנו הרבה שחקנים בחלק הקדמי וזה לוקח יותר זמן, זה לא פשוט, ועדיין אנו מנסים למצוא את האיזון וההרכב המתאים, כדי להיראות יותר טוב".

על המשחק מול מכבי חיפה והמפגש מול חלק משחקניו מהעונה שעברה: "נפגוש שחקנים טובים, גם אותם וגם את שאר השחקנים של מכבי חיפה. תהיה אווירה טובה, מגרש מלא, בזה אני בטוח. מוקדם יהיה להגיד לאן הולכת בני יהודה גם לאחר המשחק הזה. זה שלב מוקדם מאוד, רק לקראת סוף הסיבוב נדע לאן אנחנו הולכים. כל משחק הוא אינדיקציה בשבילנו, גם כשניצחנו וגם כשהפסדנו. יש שחקנים שאני דורש מהם הרבה יותר ומצפה מהם להרבה יותר. נצטרך לראות איך אנחנו מעלים את הרמה של כמה מהשחקנים. כמובן שמשחק מול מכבי חיפה בחוץ הוא אחד המשחקים הכי קשים בליגה. תמיד קשה לשחק מולה בחוץ".


הרכב משוער:
אמיליוס זובאס, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, אלבן פנישי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', עמית זנטי, מוחמד גאדיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי