צפו בתקציר: אופואדו העניק למכבי תל אביב 0:1 על מ.ס. אשדוד

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

למרות יכולת לא משכנעת בכלל, הצהובים יצאו עם 3 נקודות מאצטדיון הי"א אחרי שהחלוץ כבש מקרוב את השער היחיד במשחק (70). הפסד שני ברציפות לדרומיים. רימון עשן נזרק מחוץ לאצטדיון לתוך היציע של האורחים

(גודל טקסט)

אחרי שראתה את הפועל באר שבע מנצחת שלשום (שבת), מכבי תל אביב עלתה היום למפגש נגד מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א, בידיעה שהיא חייבת לעשות את העבודה כדי להישאר צמודה לחבורה של ברק בכר בראש הטבלה לפני המפגש בין השתיים בשבוע הבא – ועמדה במשימה עם 0:1 בחוץ על הקבוצה מעיר הנמל. מי שאחראי על שער הניצחון היה צ'יקו אופואדו, שעד שכבש בדקה ה-70 דווקא הציג יכולת בינונית מאוד. במהלך המחצית השנייה נרשמה תקרית, כאשר רימון עשן הושלך מחוץ לאצטדיון אל תוך היציע של אוהדי מכבי תל אביב.

זה לא היה רק אופואדו, אלא מכבי תל אביב כולה שסיפקה הערב תצוגה לא משכנעת. כמו בתיקו המאופס נגד הפועל חדרה לפני פגרת הנבחרות, גם הפעם הצהובים התקשו מאוד לייצר מצבים, כשמלבד איום של אנריק סבוריט בדקות הראשונות והחמצה של אופואדו לקראת ההפסקה, ההתקפה הייתה חסרת מעוף לחלוטין. במחצית השנייה האלופה העלתה את הקצב ואילצה את רועי משפתי להתאמץ קצת יותר, עד שבסופו של דבר הגיע המהלך ששבר את השוויון והספיק כדי לצאת עם שלוש הנקודות.

רוני אוואט ושחקניו רשמו את הפסדם השני העונה והשני ברצף, מה שהשאיר אותם במקום התשיעי לאחר שבעה מחזורים. הדרומיים לא סיכנו את השער אפילו פעם אחת לאורך כל ההתמודדות ומלבד משפתי שעשה כמיטב יכולתו על מנת להשאיר הקבוצה במשחק, אין שחקן אפשר באשדוד שאפשר לציין הערב לטובה.

הרכבים
מ.ס אשדוד:  רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, ניר ברדע, זוהר זסנו (יעקב בריהון, 73), יצחק אספה, לאונרדו אווסו, פיראס אבו עאקל, רועי גורדנה, דין דוד (שובל גוזלן, 78), יאקוב סילבסטר (שלומי אזולאי, 64).

מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, אנדרה ז'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, רוסלן ברסקי, דור מיכה (אייל גולסה, 88), יונתן כהן, צ'יקו אופאדו (איתי שכטר, 76), ניק בלקמן (מתן חוזז, 58).

למרות יכולת לא משכנעת, יצאו עם שלוש נקודות. שחקני מכבי תלמרות יכולת לא משכנעת, יצאו עם שלוש נקודות. שחקני מכבי ת"א (דני מרון)

מהלך המשחק
האלופה איימה כבר בדקה השנייה – ברסקי מצא את סבוריט מחוץ לרחבה, המגן בעט חזק אבל משפתי הדף לקרן. לאורך הרוב הדקות בהמשך, הצהובים ניסו לפרוץ את הגנת אשדוד, אך היו חסרי מעוף לחלוטין ולא הצליחו לייצר מצבים. בדקה ה-39, מיכה שלח כדור רוחב לאופואדו ברחבה, אך אוואני קטע המסירה ברגע האחרון. שתי דקות לאחר מכן ג'ראלדש מסר מצד ימין לניגרי, שהחמיץ מקרוב ונעצר אצל משפתי.

צ'יקו אופואדו השיג את שער הניצחון היקר (דני מרון)
צ'יקו אופואדו השיג את שער הניצחון היקר (דני מרון)

המצב לא ממש השתנה בפתיחת המחצית השנייה, אבל בדקה ה-56 סבוריט יצא קדימה באגף שמאל ונעצר על סף הרחבה, הכדור הגיע לבלקמן והוא בעט כדור שמשפתי הדף לקרן עם קצות האצבעות. המהלך נמשך והגיע ליונתן כהן, שניסה גם הוא את מזלו מרחוק וסחט הצלה נוספת משוערה של אשדוד. בדקה ה-63 כהן שיגר בעיטה נוספת מחוץ לרחבה, הפעם זה הלך מעל המשקוף.

בדקה ה-70 זה סוף סוף הגיע: ג'ראלדש ביצע דאבל פס עם עם מיכה בצד ימין והעביר את מסירת הרוחב לצ'יקו אופואדו, שהגיח במרכז וכבש מקרוב את ה-0:1 של מכבי תל אביב. תוך דקה וחצי בלבד, אופואדו יכל להכפיל את התוצאה כשהאלופה יצאה למתפרצת מסוכנת, אך הסיומת שלו לא הייתה טובה. בסופו של דבר, היתרון המינימלי הספיק לצהובים כדי לצאת עם שלוש נקודות.

הפסד שני ברציפות. שחקני אשדוד מאוכזבים (דני מרון)
הפסד שני ברציפות. שחקני אשדוד מאוכזבים (דני מרון)

אוהדי מכבי ת
אוהדי מכבי ת"א תומכים בחביב אוחיון (דני מרון)

ולדימיר איביץ'. שלוש נקודות חשובות לפני המפגש עם באר שבע (דני מרון)
ולדימיר איביץ'. שלוש נקודות חשובות לפני המפגש עם באר שבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי