צפו: שתי טעויות שיפוט גרמו ל-0:0 בין רעננה להפועל חיפה

יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה | אריאל שלום

המארחת היתה טובה יותר, וגם כבשה וטענה לפנדל במחצית הראשונה, אבל בשני המצבים השופט פסל את השער למרות בדיקת VAR. משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון לסילבס, שפספס הזדמנות להתקרב לצמרת

(גודל טקסט)

משחקי היום (שני) בליגת העל, שנדחו מיום ראשון בגלל החג, נפתחו לפני שעה קלה עם תיקו 0:0 מאכזב בין הפועל רעננה להפועל חיפה. מאכזב במיוחד מצד הקבוצה המארחת, שקופחה פעמיים בהחלטות שיפוט שנויות במחלוקת, גם לאחר שימוש ב-VAR.

עד הדקה ה-25 המשחק היה רדום וחסר הזדמנויות, אבל אז הגיעה התקפה נהדרת של רעננה שהסתיימה עם רפיצה של עדי נמני מצד ימין. המגן הגביה לרחבה, ויוג'ין אנסה נגח פנימה. אלא שהשופט פסל את השער בטענה לעבירה של החלוץ בהתרוממות לנגיחה, ובהתייעצות עם שופט הווידאו שמר על ההחלטה והותיר את המשחק ב-0:0.

רעננה העצבנית יצאה לעוד התקפות ולקחה שליטה על המשחק, יוצרת בדקות הבאות כמה מצבים לשער. היא שמרה על הדומיננטיות במשחק עד סיום המחצית, אבל דקה לפני הירידה להפסקה היא נשדדה פעם נוספת, עם חדירה של קייס גאנם לרחבה ונפילה שלו בהתחככות עם ניסו קפילוטו. שוב השופט הורה להמשיך, שוב התייעץ עם ה-VAR ושוב עמד בהחלטתו שלא להעניק לרעננה פנדל.

קורצקי. מאוכזב מהתוצאה ועוד יותר מהשיפוט (דני מרון)
קורצקי. מאוכזב מהתוצאה ועוד יותר מהשיפוט (דני מרון)

העצבים השפיעו עוד יותר במחצית השנייה, אבל הפעם לרעה. השחקנים של מנחם קורצקי היו לא מדויקים והמסירות לא הגיעו ליעד שלהן, בעוד הפועל חיפה המשיכה להציג את אותו משחק אנמי מהמחצית הראשונה. בדקה ה-84 רעננה קיבלה את ההזדמנות הטובה ביותר שלה במשחק, עם מתפרצת נהדרת מצד שמאל, אבל בן והבה הרחיק בזמן. בשריקת הסיום לוח התוצאות הראה 0:0 שלא עזר לאף אחת מהקבוצות, קבע משחק חמישי ברציפות להפועל רעננה ורביעי ברציפות להפועל חיפה והותיר את שתיהן הרחק הרחק מהצמרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי