אכזבה במכבי חיפה: "אם רוצים לזכות באליפות, צריך לדעת לנצח משחקים כאלה"

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

הירוקים מצרים על התיקו נגד בני יהודה, שבו איבדו שתי נקודות יקרות, ועל כך שלא הכפילו את היתרון כשיכלו: "יכולנו לכבוש יותר". במועדון תמכו בחיימוב, שועה עשוי לחזור להרכב נגד כפר סבא

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים במכבי חיפה לאחר התיקו 1:1 אתמול (שני) נגד בני יהודה בסמי. מצד אחד, במועדון ישנה שביעות רצון מדקות רבות במחצית השנייה, אך יחד עם זאת גם תחושת אכזבה לאחר איבוד שתי נקודות יקרות במשחק בית. "אם אנחנו מאוכזבים אחרי תיקו, זה אומר שאנחנו רוצים להילחם על האליפות וכדי שנהיה שם אנחנו צריכים לנצח משחקים כאלה", אמרו בכרמל.

סיפור המשחק היה הטעות של השוער גיא חיימוב שהביאה לשיוויון, אבל במועדון הירוק הביעו ביקורת על כך שהקבוצה לא הכפילה את היתרון עוד קודם לכן: "לא יצרנו הזדמנויות ושוב היינו במחצית ראשונה לא טובה, אבל במחצית השנייה יכולנו לכבוש יותר", אמר גורם בקבוצה. למרות הטעות, בסיום המשחק בחיפה הביעו תמיכה בחיימוב, בעיקר לאחר שספג שריקות בוז מהקהל: "הוא לא היחיד שטעה במהלך של הגול, אבל את הטעות שלו רואים יותר. הקהל צריך לתמוך בשחקנים גם ברגעים האלה", אמרו בחיפה. גם המאמן מרקו בלבול התייחס לכך: "שחקנים במכבי חיפה צריכים להיות חזקים, כי יש פה הרבה לחץ וכל שחקן כאן צריך להיות עם אופי חזק, שמתאים למועדון כזה".

בכרמל מבינים שאין הרבה זמן להתאבל על איבוד הנקודות, כיוון שכבר בשבת תצא הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל כפר סבא. ניקיטה רוקאביצה הוחלף אתמול לאחר שלא התאמן בצורה סדירה במהלך השבוע, אך בחיפה מאמינים כי יהיה כשיר לשבת. גם ירדן שועה, שנכנס אתמול כמחליף והביא לשינוי במשחק, שאחריו כבשה חיפה שער יתרון, עשוי לחזור להרכב במחזור הקרוב. שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא צ'רון שרי, בעקבות שכבש את שער הבכורה שלו במדים הירוקים.

מרקו בלבול. השחקנים שלו צריכים להיות חזקים (מאור אלקסלסי)
מרקו בלבול. השחקנים שלו צריכים להיות חזקים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי