רומן גולובארט התנצל על התנהגותו וספג קנס כספי

רומן גולוברט
רומן גולוברט | אודי ציטיאט

כפי שפרסמנו הבוקר, בלם נתניה עמד לוועדת משמעת יחד עם בצ'יראיי, ספג קנס כספי ויוחזר לאימונים ביחד עם המונטנגרי. במהלך החג אמר: "רוצה להיות חלק מהקבוצה יותר מתמיד". מאמצים להכשיר את תורג'מן לאשדוד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שסירבו לשחק עם שבב ה-GPS, פאטוס בצ'יראיי ורומן גולובארט עמדו היום (שלישי) לוועדת משמעת פנימית במכבי נתניה כפי שפרסמנו הבוקר, זאת בעקבות התנהלותם ביום שישי האחרון, שבגינה נזרקו מאימון הקבוצה והודחו מהסגל למשחק מול הפועל חדרה. בוועדה הוחלט כי השניים יספגו קנס כספי. בעוד החלוץ המונטנגרי כבר התנצל על מעשיו והוחזר לאימונים שלשום, הבלם הספרדי עדיין שמר על שתיקה ועשה זאת בוועדת המשמעת. קודם לכן, בשיחה עם הקרובים אליו בימים האחרונים הוא התייחס למקרה: "זה היה הרגע הלא נכון להגיד שזה לא נוח עבורי לשים את הצ'יפ הזה בנעליים שלנו", הודה גולובארט בשיחות עם חבריו במהלך החג, "טעיתי בעיתוי ובסיטואציה שעשיתי את זה".

"ברור שאני מתנצל על מה שעשיתי, אני רוצה להיות חלק מהקבוצה יותר מתמיד וזו החלטה של המועדון אם אחזור לסגל או לא", המשיך הבלם להציג את הצד שלו בסיטואציה. "מעולם לא אמרתי שלא אשחק במשחק אלא רק שלא נוח לי לשחק עם הצ'יפ הזה".

בינתיים, בקבוצה יחלו היום בהכנות לקראת המשחק החשוב ביום שבת נגד מ.ס אשדוד. המגן השמאלי בן תורג'מן, שממשיך להתאושש מהכאבים בברכו, ינסה לחזור היום להתאמן ובקבוצה עושים מאמצים גדולים להכשירו. טים הויבך, שהורחק וייעדר מהמשחק בשבת, נפגע במהלך התיקול שהוביל להרחקתו אך לאחר בדיקה התברר כי הוא סובל ממכות יבשות בלבד. בקבוצה אופטימיים לגבי הסיכוי שמוחמד זבידאת יחזור לאימונים עד המשחק נגד הפועל באר שבע בשבוע הבא, לאחר שהשחקן פרק כזכור את כתפו באימון המסכם לפני בית"ר ירושלים.

בן תור'גמן (בצהוב). יתאושש בזמן למשחק נגד אשדוד? (אריאל שלום)
בן תור'גמן (בצהוב). יתאושש בזמן למשחק נגד אשדוד? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי