אשר אלון ישלח מכתב בדרישה לבטל את מערכת ה-VAR

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

לאחר שסבלו שוב מטעויות שיפוט והפעם בתיקו 0:0 נגד הפועל חיפה, לבעלי הפועל רעננה נמאס. גורם במועדון: "התוצאה הייתה נגד ההיגיון". קורצקי: "ראויים להיות בחלק אחר של הטבלה, גוזלים מאיתנו נקודות כל שבוע"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה סיימה עוד משחק באכזבה גדולה ותחושת קיפוח בשל מערכת ה-VAR וצוות השיפוט, והפעם לאחר התיקו 0:0 נגד הפועל חיפה. בעלי המועדון, אשר אלון, שכעס מאור לאחר המשחק, מתכוון לא לעבור על העניין לסדר היום וישלח כבר היום (שלישי) מכתבים למנהלת ולאיגוד השופטים בנושא המצלמות והשופט נאאל עודה שלא אישרו שער חוקי ולא פסקו לשני פנדלים לזכות הקבוצה. אלון כזכור טען אתמול (שני) כי יפעל לביטול השימוש ב-VAR במשחקים. אמירה קשה בצל תחושה צודקת של קיפוח אך הוא מבין שאין סיכוי שבקשתו אפילו תעלה לדיון.

גורם במועדון אמר: "נכון שבדרך כלל אחרי תוצאת תיקו בלי שערים לא מדברים על כדורגל אבל במשחק הזה רק השיפוט ומערכת ה-VAR קבעו את התוצאה שהייתה נגד ההיגיון ונגד מה שכולם ראו קלטו. בכל אירופה יש טעויות אבל לא ברמת הוודאות הזו ורעננה סובלת מקיפוח מתמשך כמעט בכל משחק".

המאמן מנחם קורצקי אמר: "זה חוזר נגדינו שוב ושוב ואנחנו כבר צוחקים על זה. נעשה לנו עוול, אנחנו ראויים להיות בחלק אחר של הטבלה. שבוע לאחר שבוע גוזלים מאיתנו נקודות ואני מקווה שזה יתאזן בהמשך. היה לנו משחק טוב במחצית הראשונה, הגענו בגישה ברורה – במטרה לנצח. מגיע לנו להיות במקום גבוה יותר בטבלה. אני מעריך את היכולת של השחקנים ומפרגן להם על אף שזה לא מתבטא בנקודות. יצרנו מצבים ושיחקנו טוב והגיע לנו לנצח".

אשר אלון. ידרוש לבטל את השימוש ב-VAR (הפועל רעננה, רשמי)

ירדן כהן: "אין לי מה להגיד על השיפוט, כולם ראו בדיוק מה קרה. הכל מלמעלה, הניצחון שלנו יגיע בסוף כי זה הכדורגל. אנחנו נמשיך בדרך שלנו וגם טיפת המזל החסרה תגיע. היה חשוב מאוד לקטוע את רצף ספיגת השערים. נמשיך להציג כדורגל טוב". על המשחק הבא נגד עירוני קריית שמונה שמינתה למאמן את קובי רפואה, אמר כהן: "אנחנו מתרכזים רק בעצמנו ובכדורגל שלנו ונגיע לצפון במטרה לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי