אופואדו: "השערים יגיעו. חוזה חדש? נצטרך לחכות ולראות מה יקרה"

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | דני מרון

חלוץ מכבי ת"א שמסיים חוזה התייחס לעתידו והבטיח לאוהדים: "בקרוב נחגוג כולנו בבלומפילד, זה רק חוסר מזל שלא כבשנו עוד". איביץ': "חסרים לנו עוד 20-30%". ריקן וניקוליץ' יעדרו מול ב"ש, עטר תלוי בקצב ההחלמה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הצליחה לנצח אתמול (שני) 0:1 במשחק החוץ הלא פשוט נגד מ.ס אשדוד והכל כבר מובן לקראת קרב הצמרת הגדול במחזור הבא נגד הפועל באר שבע ביום שני בבלומפילד. הצהובים אמנם הציגו שיפור קל במשחק ההתקפה בהשוואה לתיקו המאופס נגד הפועל חדרה אך הסתפקו בשער בודד של צ'יקו אופואדו כדי להידבק חזק למוליכת הטבלה, הקבוצה של ברק בכר, שהגיע למגרש כדי לצפות מקרוב ביריבתו הבאה.


מי שקיבל את מרבית המחמאות בסיום המשחק היה המגן הימני אנדראה ג'ראלדש שרשם הופעה טובה מאוד ואף בישל את שער הניצחון, כשגם השוער דניאל טננבאום, ששמר על שער נקי בפעם השביעית ברציפות בליגה (שיא המאפיל על עונת 2013/14) ודן גלזר שביצע עבודה טובה במרכז השדה – זכו לשבחים.


מנגד, החלוץ ניק בלקמן שזכה לעוד הזדמנות בהרכב, שוב נראה חלש וכלל לא הורגש על המגרש למעט הזדמנות אחת במחצית השנייה. החלוץ, שמאכזב מאוד מפתיחת העונה, ממשיך לקבל קרדיט לא מוסבר ממאמנו ורק לאחר שהוחלף במחצית שנייה ואופואדו עבר לעמדת החלוץ המרכזי – השיגה האלופה את שער הניצחון.



עוד יום בלי ספיגה. דניאל טננבאום (דני מרון)


כפי שקרה בלא מעט משחקים העונה, גם אתמול נאלץ המאמן ולדימיר איביץ' להסתדר עם רשימת פצועים ארוכה. הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ' (דלקת קלה בברכו), אלירן עטר (סבל ממתחיה במפשעה) ואבי ריקן (נפגע בעינו ממרפק של איתי שכטר) הצטרפו לדור פרץ, מאור קנדיל, ארון שוינפלד, שרן ייני ואנדראס יאניוטיס שכבר היו ברשימת הפצועים עוד קודם לכן. 


מי שנותר שוב מחוץ לסגל, מסיבות מקצועיות הוא החלוץ הצעיר איילון אלמוג, שלא התלבש גם במחזור הקודם נגד חדרה. בקבוצה העריכו שריקן וניקוליץ', יצטרכו לקבל מספר ימי מנוחה במהלך השבוע הקרוב והם ככל הנראה לא יעמדו לרשות המאמן במשחק נגד באר שבע, כאשר לגבי עטר יוחלט בהמשך על פי קצב חזרתו לאימונים במהלך השבוע. 

איביץ אמר בסיום: "הגענו הפעם ליותר מצבי הבקעה ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר. אנחנו עדיין לא בשיא היכולת, יש לנו עוד 20-30% שחסרים לנו כדי שנהיה בשיא הכוח. יש לי הסברים לכך אך אני אשאיר אותם לעצמי".



אלירן עטר. בהמשך השבוע יתברר האם יהיה כשיר לב"ש (דני מרון)

על משחק ההתקפה: "זה לא פשוט לשחק נגד קבוצה שמסתגרת ומשאירה המון שחקנים באזור של 20-25 מטרים מהשער שלה. אנחנו מנסים לשחק התקפי, רוצים להבקיע הרבה יותר שערים וכמובן לנצח משחקים. זו המטרה שלנו בכל משחק ונגד כל יריבה אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד".


על עזיבתו של המנכ"ל בן מנספורד: "מדובר במקצוען גדול, בן הוא אחד שעובד מאוד קשה ונתן את המקסימום עבור המועדון במהלך סיטואציה לא פשוטה בשנתיים האחרונות. כולנו, גם בן וגם אני, הגענו לתוך סיטואציה מאוד מורכבת – מגבלות הפייר-פליי. זה משהו שנאלצנו להתמודד איתו, בעיקר בן בעצמו, ולפי מה שאני מבין הוא עשה עבודה טובה מאוד והשאיר את המועדון שלנו בעמדה מצוינת גם מול אופ"א. הוא עזר לי המון מהרגע הראשון שהגעתי לכאן ואין ספק שאנחנו נחסר מקצוען אמיתי. אני מאחל לו המון בהצלחה בתחנה הבאה בקריירה שלו".


אופואדו, כובש שער הניצחון, אמר בסיום המשחק: "השער הוא לא רק שלי, השער הוא תוצאה של מאמץ קבוצתי. כולם עובדים מאוד קשה העונה והקרדיט הוא קודם כל לדניאל טננבאום ששמר על שער נקי בפעם השביעית וכמובן גם לג'ראלדש שבישל, כי בלעדיו אני לא חושב שהשער היה מגיע. אנחנו שמחים שהשגנו את כל הנקודות ומסתכלים כבר קדימה לעבר המשחק הבא".



ולדימיר איביץ'. חסרים לקבוצה עוד 20-30% (דני מרון)


על השיפור במשחק ההתקפה: "לפעמים כשאתה מגיע למשחק, אתה בא עם מטרה מסוימת וידענו בדיוק מה אנחנו רוצים – קודם כל לנצח כדי להמשיך להידבק לפסגה. המגרש כאן באשדוד קטן מאוד והשחקנים שלה עשו עבודה טובה ושמרו חזק מאחור, זה בהחלט היקשה עלינו אבל בסוף המאמץ הקבוצתי השתלם לנו וניצחנו".
 


החלוץ  הסכים עם קביעה שהעונה דברים הולכים קשה יותר לקבוצה מאשר העונה הקודמת והוסיף: "כשהשערים יתחילו להגיע – הם יגיעו ובגדול. לפעמים אתה צריך רק שער אחד כדי לזכות בשלוש הנקודות. השערים יגיעו, אני מבטיח. זה לא קל בשבילנו, בעיקר אחרי מה שעשינו בעונה שעברה, כי כל הקבוצות כבר מודעות ליכולות שלנו והן מגיעות חזקות יותר ומוכנות יותר לקראתנו. זה רק עניין של חוסר מזל שלא השגנו שערים כמו בעונה שעברה, שני שערים, שלושה שערים ולפעמים גם ארבעה. עם הזמן זה יגיע, זה הכדורגל. החיים לא הפכו לקלים יותר עבורנו העונה".


לקראת המפגש הלוהט מול באר שבע, התייחס החלוץ לכך שהקבוצה מתקשה להבקיע דווקא בבלומפילד העונה ואמר: "אנחנו מאד אוהבים את בלומפילד ואת האווירה שם. אין לנו שום פאניקה או לחץ בבלומפילד, זה רק שהשערים עדין לא הגיעו. אני יודע שהאוהדים מצפים לשערים ובמשחק הקרוב, נוודא שהם יקבלו את מה שהם רוצים. מה שהאוהדים רוצים, זה שערים וניצחונות בבלומפילד, אז נעבוד קשה באימונים ואני מקווה שדברים ישתפרו במשחק הזה. כולנו רוצים להבקיע ולנצח. אני מבטיח שבקרוב, נחגוג כולנו יחד בבלומפילד".



צ'יקו אופואדו חוגג. "השערים יגיעו" (דני מרון)


בסיום העונה מסיים אופואדו את חוזהו ואמש הוא נשאל האם ירצה להמשיך ולקבל חוזה חדש: "זה עניינים של הסוכן שלי מול המועדון. אני באמת לא יודע מה יקרה. העבודה שלי היא לשחק על כר הדשא. כל מה שקורה מחוץ למגרש, זה באחריות הסוכן שלי. זו העונה האחרונה שלי בחוזה ואני מאוד אוהב את הקבוצה הזאת, נצטרך להמתין ולחכות מה יקרה".


בתוך כך, במועדון החליטו היום להטיל קנס כספי לכל שחקני סגל הקבוצה על סך של 2,000 שקלים, זאת לאחר ששיחת הנזיפה של המאמן איביץ' עם הקשר יונתן כהן דלפה לתקשורת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי