אוואט: "לאשדוד יש קבוצה איכותית, כרגע זה לא מסתדר"

שחקני אשדוד מאוכזבים
שחקני אשדוד מאוכזבים | דני מרון

המאמן הודה: "ציפיתי להיות עם יותר נקודות" אך הבהיר: "לא ניתן לקבוצה לשקוע, לא ציפינו להיות במקומות 1-4". תתקיים שיחה עם יחזקאל שנופה מהסגל. אכזבה במועדון מהשחקנים הבכירים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

ההפסד אתמול באצטדיון הי"א 1:0 למכבי ת"א יצר אכזבה גדולה במ.ס אשדוד שכזכור יצאה לפגרה בטעם מר כשנכנעה 2:0 לעירוני קריית שמונה. במועדון הגיעו לעונה הנוכחית עם תקוות גדולות להיות במרכז הטבלה הרחק ממאבקי התחתית, זכר לקושי הגדול שחוו ברוב העונה שעברה, אך השחקנים הבכירים שהגיעו הקיץ מאכזבים. שמות כמו שלומי אזולאי, שובל גוזלן ויעקב בריהון נדחקו לספסל כאשר שגיב יחזקאל נותר מחוץ לסגל. היום (שלישי) המאמן רוני אוואט ישוחח עם יחזקאל ויסביר לו מדוע הודח מהסגל.

באשדוד נערכו היטב לקראת המשחק כאשר ראו את מסיבת העיתונאים של מאמן מכבי ת"א, ולדימיר איביץ', שטען: "אשדוד איננה הפועל חדרה, היא אינה מסתגרת אלא משחקת כדורגל התקפי". המאמן אוואט לקח את הדברים קדימה מקצועית וניסה להפתיע כשהקרין לשחקניו קטעים מהמשחק של חדרה ותרגל את מערך שלושת הבלמים. בקבוצה קיוו להמשיך להערים קשיים על מכבי במגרש הביתי אך זה לא קרה.

אוואט הסביר מה השתבש: "תוכנית המשחק הייתה לבוא ולמשוך את מכבי לדקות המאוחרות אבל ספגנו בדקה ה-70. חיכיתי יותר מדי עם החילופים בגלל הפציעות ומתיחות מהן סבלו השחקנים. ידעתי שלקראת הסוף נצטרך לרענן כוחות ושלחנו שחקנים קדימה. באנו, השתדלנו, רצינו וזה לא בא לידי ביטוי מבחינה התקפית. לא הסתגרנו וזה מתסכל".

שגיב יחזקאל. החלוץ ישוחח עם המאמן על ניפויו מהסגל (אודי ציטיאט)

על כך שהקו האדום קרוב: "אנחנו לא ניתן לקבוצה לשקוע כי לאשדוד יש קבוצה טובה ואיכותית אך כרגע הדברים לא מסתדרים. חושבים מה לעשות כדי לשחק כדורגל טוב יותר ולחזור למסלול הניצחונות. ציפיתי שיהיו לנו יותר נקודות בשלב הזה אבל אף פעם לא אמרנו שנהיה במקומו 1-4. אנחנו שואפים להיות באיזורים רגועים בטבלה ויש לנו את האיכות והכלים לכך. במחזור הבא נרצה לנצח את מכבי נתניה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי