בית"ר פנתה למנהלת: בני יהודה גבתה מחירים בניגוד לתקנון

אלי אוחנה, משה חוגג
אלי אוחנה, משה חוגג | דני מרון

מתיחות בין המועדונים על רקע מכירת הכרטיסים. במועדון יצאו נגד הזהובים, בטענה שהפסיקו את המכירה לנוער וחיילים והעלו את המחיר אחרי שנמכרו 180 כרטיסים. בני יהודה בתגובה: "הנהלת בית"ר עשתה סערה בכוס מים"

(גודל טקסט)
בבית"ר ירושלים זועמים על הנהלת בני יהודה ופנו למנהלת הליגה על מנת שתטפל בטענות אוהדיה לפיהן היא מכרה כרטיסים בניגוד לתקנות. בבית"ר טוענים כי אתמול הודיעה הנהלת בני יהודה על מחירי הכרטיסים לקראת המשחק בין שתי הקבוצות ביום ראשון הקרוב. בהודעה נאמר כי הכרטיסים יימכרו בעלות של 40 שקל לנוער או חייל ו-80 שקל למבוגר.


לאחר פתיחת המכירה, כאשר נקנו 180 כרטיסים במחיר מוזל, טוענים בבית"ר, התקבלו תלונות מאוהדים לפיהן נגמרה מכסת הכרטיסים. בדיקה מול הנהלת בני יהודה העלתה כי הקבוצה החליטה לסגור את מכירת כרטיסי הנוער ולשנות את המחיר לסכום אחיד של 80 שקלים. "מדובר בצעד אשר לא מקובל על המועדון ומנוגד לתקנון", אמרו הלילה בירושלים. "לאחר הפנייה להנהלת בני יהודה להחזיר את מחירי הכרטיסים, פנייה שנענתה בשלילה, הוגשה פנייה גם למנהלת הליגה על מנת שתטפל בנדון בהקדם האפשרי".


יש לציין כי לאחר פנייה להנהלת בני יהודה להחזיר את מחירי הכרטיסים המקוריים, החליטה הנהלת בני יהודה להעלות את מכסת כרטיסי הנוער מ-180 ל-950 כרטיסים בלבד, גם זו לטענת בית"ר כמות נמוכה ביחס לכמות הכרטיסים שאמורה להימכר למשחק.


משה חוגג. בעלי בית
משה חוגג. בעלי בית"ר ירושלים הגיש תלונה במנהלת (אריאל שלום)


מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "אנו מצרים על הדרך בה בחרה הנהלת בני יהודה ונעשה את כל מה שניתן על מנת לדאוג לאוהדים שלנו". במועדון מצפים לעשרת אלפים אוהדים במשחק הקרוב.


במקביל, הקבוצה ממשיכה בהכנות לבני יהודה. אופיר קריאף עשוי לשוב לסגל. עידן ורד שערך אימון מלא ישוב בשבועות הקרובים למגרשים בצורה הדרגתית. רוני לוי עשוי לפתוח בהרכב זהה. המשמעות היא ששלומי אזולאי, שבמועדון לא אהבו את שריקות הבוז כלפיו, ימשיך לקבל קרדיט. גם הפעם צפוי פרדי פלומיין לפתוח על הספסל.


תגובת בני יהודה: "ההחלטה להגביל בשלב זה את מכירת כרטיסי הנוער לאוהדי בית"ר ירושלים לקראת משחק הבית הקרוב בין שתי הקבוצות, התקבלה לאחר התייעצות עם גורמי אבטחה ומקרי עבר, המעידים על כך שאחוז לא מבוטל של כרטיסי נוער נרכשים על ידי אוהדים בוגרים במכירה מוקדמת (אינטרנית/טלפונית). אגב, כך גם קרה עם פתיחת מכירת הכרטיסים אתמול אחר הצהריים, לקראת המשחק ביום ראשון. לאחר כשעתיים מפתיחת המכירה נרכשו בסך הכל 400 כרטיסים על ידי אוהדי בית"ר ירושלים, מתוכם כ-180 כרטיסי נוער! ברור לכל בר דעת, שמדובר בכמות שאינה פרופורציונאלית ושרק מחזקת את הטענה שיש להגביל בשלב ראשון את כמות כרטיסי הנוער הנמכרים במכירה מוקדמת".


ברק אברמוב. לטענת בני יהודה מדובר
ברק אברמוב. לטענת בני יהודה מדובר "בסערה בכוס מים" (אודי ציטיאט)


"לכן, כאמור, בשלב הראשון הוחלט לבדוק, לאחר סיום מכירת ההקצבה הראשונית של כרטיסי הנוער (כ-1000 כרטיסים!), את אחוז מכירת כרטיסי הנוער מסך הכרטיסים שימכרו נכון לאותה הנקודה, ולאחר מכן תתקיים היערכות מחודשת עם הגורמים הרלוונטים לגבי המשך ואופי המכירה. חשוב להדגיש שרכישת כרטיסי נוער על ידי אוהדים בוגרים יכולה להוביל ללחץ בבדיקות הביטחוניות בכניסות לאצטדיון וחלילה לחמור מכך. חבל שהנהלת בית"ר ירושלים, המודעת למצב, בחרה לעשות סערה בכוס מים מעניין שהיא בעצמה מנסה להתמודד איתו במשחקי הבית שלה. היו עושים נכון אם היו מגבים את הרעיון שיזמנו במטרה למנוע, או לפחות למזער, את התופעה של רכישת כרטיסי נוער על ידי אוהדים בוגרים. תופעה שגם הם, בדומה ללא מעט קבוצות אחרות בכדורגל הישראלי, מתמודדות איתה כמעט על בסיס קבוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי