בואטנג נותח בהצלחה, קמארה יפתח בחוד לצד דמארי

עמנואל בואטנג מאוכזב
עמנואל בואטנג מאוכזב | אודי ציטיאט

הקשר הגנאי ישוחרר היום מבית החולים, בימים הקרובים יתברר משך ההחלמה המדויק. החלוץ יעמוד מחר בפני וועדת משמעת אך בכל זאת אמור לפתוח נגד הפועל חיפה בשבת. 1,400 אוהדים ילוו את הפועל ת"א למשחק בסמי עופר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

קשר הפועל תל אביב, עמנואל בוטאנג, נותח הלילה (שלישי) בהצלחה לאחר שסבל מקרע במיניסקוס במהלך הניצחון 1:2 על הפועל כפר סבא. הקשר מגאנה שנפצע במחצית השנייה ישוחרר היום (רביעי) מבית החולים כשרק בימים הקרובים יתברר משך ההחלמה המוערך בחודשיים. בואטנג הפך לשחקן הרכב קבוע אצל המאמן ניסו אביטן וכרגע מסתמן כי ניר לקס יחליפו בקישור לצידו של סטפן ספירובסקי.

ביום שבת ייצאו האדומים למשחק חוץ בסמי עופר נגד הפועל חיפה (15:45, שידור ישיר בספורט4) במטרה לרשום ניצחון שני ברציפות. מסתמן כי אם הבלם אוראל דגני המתאושש מפציעה לא יהיה כשיר, דני גרופר עשוי לשחק בצד ימין. אם דגני יהיה כשיר, יועבר איאבד אבו עביד לעמדת המגן הימני. 

החלוץ דמה קמארה יעמוד מחר (חמישי) בפני וועדת משמעת משום שהחמיץ את האימון ביום שישי לאחר משחקי נבחרתו, אך נראה שלמרות זאת יפתח בהרכב, לצידו של עומר דמארי שכבש את שער הניצחון, שער הבכורה שלו העונה בליגה והראשון מאז דצמבר. כ-1,400 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה ביום שבת.

 קמארה ואביטן. החלוץ בתמונת ההרכב על אף שיעמוד לוועדת משמעת (אודי ציטיאט)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי