הקאמבק יחכה: סלליך סובל מדלקת בברך וייעדר חודש נוסף

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | מכבי חיפה

הקשר שכבר חזר לאימונים אחרי הפציעה הממושכת ימשיך להיעדר, ויחזור בעוד כחודש. במכבי חיפה ינתו לו מנוחה מלאה. חיימוב צפוי להמשיך בשער, סיינסבורי יקבל עדיפות על פני עופרי ארד. שועה יעבור בדיקות נוספות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא בשבת (20:25, שידור ישיר בספורט4). אחרי איבוד הנקודות ביום שני נגד בני יהודה, במועדון הירוק מבינים כי אם קבוצתם רוצה להילחם על אליפות העונה היא חייבת לנצח את המשחק הקרוב במושבה.

מבחינה מקצועית, נראה כי מרקו בלבול צפוי לבצע מספר שינויים מקצועיים לקראת המשחק. הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי עשוי לחזור להרכב, ככל הנראה על חשבונו של עופרי ארד. החלוץ ירדן שועה היה צפוי לחזור להרכב אך אתמול (רביעי) חש מיחושים בברכו ולא סיים את האימון, ורק במהלך היום תתברר חומרת פציעתו. גם הקשר דולב חזיזה זכה אתמול למנוחה בשל העומסים בשבועות האחרונים, אך צפוי להיות כשיר למשחק בשבת.

ההחלטה המשמעותית ביותר היא בעמדת השוער, שם צפוי להמשיך גיא חיימוב במקום ג'וש כהן. הדבר מוכיח את האמון שנותן המועדון בחיימוב לאור הקריאות נגדו מכיוון היציע.

חיימוב נגד בני יהודה. מקבל תמיכה מהמועדון (מאור אלקסלסי)
חיימוב נגד בני יהודה. מקבל תמיכה מהמועדון (מאור אלקסלסי)

מעבר לכך, במכבי חיפה מחכים לחזרתו של הקשר סינטיהו סלליך שכזכור קרע את הרצועה הצולבת במהלך העונה שעברה, ורק לאחרונה חזר לכשירות מלאה ואף ערך אימונים מלאים. נראה כי חזרתו של הקשר תתעכב, לאחר שבימים האחרונים הרגיש השחקן כאבים בברכו. אתמול עבר סלליך בדיקה מקיפה אצל ד"ר פסקין, הרופא אצלו נותח, ושם התגלה כי הוא סובל מדלקת שתעכב את חזרתו לכשירות מלאה עד אחרי הפגרה.

בצוות הרפואי הודו כי הדבר נפוץ בסוג פציעות כמו שיש לקשר, ולכן יאפשרו לו מנוחה וחזרה אופטימלית למגרשים. סלליך צפוי לצאת גם לבולוניה שבאיטליה, שם עשה את רוב הליך השיקום שלו, על מנת לעבור בדיקות נוספות לפני חזרתו למגרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי