אביטן על דמארי והירש: "יש מאבק צמוד על המקום בהרכב"

ניסו אביטן איציק ניסנוב זאב גרינברג
ניסו אביטן איציק ניסנוב זאב גרינברג | יוני אריאלי

מאמן הפועל תל אביב דיבר במסיבת העיתונאים לקראת הפועל חיפה והתייחס לצמד החלוצים שסידר לו ניצחון ראשון: "יש הרבה התלבטויות". הירש: "גם אם ננצח עשרה משחקים, תמיד יהיה פה לחץ"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נשמה לרווחה בשבת האחרונה, לאחר שסוף כל סוף הצליחה לרשום ניצחון ראשון לעונת 2019/20. לאחר החגיגות הגדולות והדמעות שהזיל כשנכבש השער המכריע של דמארי, המאמן ניסו אביטן התייצב היום למסיבת העיתונאים של האדומים לקראת משחק הליגה הקרוב נגד הפועל חיפה (שבת, 15:45 ישיר בספורט4).

אביטן התייחס בתחילת דבריו לניצחון על הפועל כפר סבא: "אין ספק שחיכינו לזה המון זמן, אפילו יותר מדי. בכל קבוצה הדברים נראים יותר טוב בשבוע של ניצחון. ראיתם על כולנו את התפרצות הרגשות והשמחה שהשתחררה, אחרי המועקה שהרגשנו. מקווה שנדע למנף את המומנטום".

העונה שעוברת על הקבוצה: "אנחנו עדיין בשלב מוקדם. סך הכל אני חושב שלאורך תקופה ארוכה, מלבד התוצאות, הדברים פה הלכו בסדר גמור. כולנו מבינים באיזה עולם אנחנו חיים, שבו התוצאות מאוד חשובות. הצלחנו לשחרר קיטור. אני לא חושב ששום דבר מבטל את מה שעשינו. כמו שהיה לנו רצף שלילי, כעת אנחנו רוצים אחד חיובי. אנחנו מתכוננים טוב, יודעים שיש מולנו יריבה טובה ומשחק חוץ לא פשוט".


"הצלחנו לשחרר קיטור". אביטן לאחר שער הניצחון נגד כפר סבא (אתר ספורט1)

החיסרון של בואטנג: "קודם כל נאחל לו הצלחה מהירה, הוא שחקן משמעותי. אמנם צעיר, אבל משמעותי. זה תמיד מאכזב כששחקן נפצע במהלך העונה, אבל זה חלק מהמשחק. יש פה סגל גדול וטוב וזו הזדמנות לשחקנים אחרים, כמו ניר לקס, להראות את היכולת שלהם. נשתדל להתגבר על זה, לפי ההערכה הראשונית קיים סיכוי שהוא יוכל לחזור בדצמבר. ניתן לשיקום להתחיל ונראה אם זה עובר בהתאם לציפיות". על אוראל דגני: "הוא עדיין בתהליך של שיקום, כנראה לא יהיה בסגל למשחק הקרוב".

הקנס שהוטל על דמבה קמארה: "ראיתי בחומרה את היעדרותו מהאימון, הוא הסביר מצדו שהטיסה של נבחרתו התעכבה. כעסנו על הדרך שבה התנהל מולנו, הוא נענש באופן יחסי. זו העבירה הראשונה שלו ונקווה שזו תהיה גם האחרונה".

האם הירש ודמארי ימשיכו לקבל קרדיט אחרי שהכריעו נגד כפר סבא: "מוקדם לדבר על ההרכב. החמאתי לעומר ושחר, שניהם נכנסו ועשו בדיוק מה שאנחנו מצפים. אמרתי שיש לנו שלושה חלוצים טובים בסגל, יש מאבק צמוד על העמדה ולי עדיין יש לא מעט התלבטויות לגבי ההרכב".

מאבק צמוד על חולצת ההרכב. דמארי חוגג עם לקס (אודי ציטיאט)
מאבק צמוד על חולצת ההרכב. דמארי חוגג עם לקס (אודי ציטיאט)

גם שחר הירש התייצב מול המיקרופונים ודיבר על התרומה שלו לניצחון הבכורה: "אין ספק שכשחקן ספסל, התסריט הכי קלאסי זה להיכנס בפיגור, לכבוש ולשנות את המשחק. אני צריך להוכיח למאמן שמגיעות לי דקות, היה כיף לשחק אחרי תקופה. כשהייתי צעיר יותר היה לי קשה יותר לקבל את זה כשלא שיחקתי ולפעמים גם הגבתי לא טוב, זה פגע בי. בשנים האחרונות התבגרתי והבנתי שלעשות פרצופים לא יעזור, אז אני משתדל להוכיח שהמקום שלי על הדשא בכל אימון וכל משחק".

הלחץ במועדון: "אני תמיד אומר – בהפועל תל אביב אין דבר כזה בלי לחץ. גם אם ננצח עשרה משחקים ברצף. תמיד נשאף גבוה. אין ספק שהאווירה יותר טובה ויותר קל לתקן טעויות אחרי ניצחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי