דראפיץ': "אם לא הייתי מאמין בשינוי, הייתי מתפטר"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | ערן לוף

מאמן מכבי נתניה לא נלחץ: "הרבה אוהדים צעקו לי בעבר להתפטר". המשבר: "אפשר לצאת ממנו. המסר עבר לשחקנים, נגמר הפוצי-מוצי". הלחץ: "לא עובר בראש, אני לא מתרסק ולא מתפרק". היקה יפתח בכנף, בצ'יראיי יחזור

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה, שנמצאת בתקופה קשה מאוד, ערכה היום (שישי) מסיבת עיתונאים לקראת המחזור השמיני בליגת העל, בו היהלומים יפגשו את מ.ס. אשדוד וינסו לרשום ניצחון ראשון מאז המשחק נגד סקציה נס ציונה במחזור השני. המאמן סלובודן דראפיץ' התייחס למשבר שעוברת קבוצתו.

הקריאות ההתפטרות אותן ספג במשחק המשחק האחרון: "כשהייתי בבית"ר ירושלים, הרבה יותר אוהדים צעקו לי להתפטר ואז צעקו לי להישאר. שמעתי רק חלק קטן שצעקו. אני גר בנתניה ואני רואה את התמיכה שאני מקבל מהקהל. צריך להתמודד עם הדברים האלה אבל זה יכול להתהפך בשנייה".

המשחק הקרוב ושינוי המומנטום: "אם לא הייתי מאמין שזה יכול להתהפך, בהחלט הייתי מתפטר. ברור שאני מאמין שזה אפשרי, בגלל שאני רואה כיצד השחקנים עובדים ועד כמה הם רציניים. אני מאמין בקבוצה הזאת".

דראפיץ'.
דראפיץ'. "אם לא הייתי חושב שאפשר לשנות את המצב, הייתי מתפטר" (ערן לוף)

היציאה מהמשבר: "התחלנו לטפל במצב בשבוע שעבר. היה אגו בקבוצה ושחקנים קצת התבלבלו. שינינו את ההרכבים תוך כדי תנועה ויש מספר שחקנים שצריכים להיכנס לכושר. חשבנו שזה יתחבר יותר בקלות אבל זה לא קרה. אנחנו מאמינים בשיטה שלנו ובדרך הזאת ואני מאמין שהכל יכול להתחבר".

"החמצנו פנדל בדקה ה-45 ואז פסלו לנו שער, ואחרי שני הפסדים לא הגענו אפילו לעשרה מצבים. ציפינו לנצח בשן ועין, רק ככה אפשר להוציא משהו מקבוצה במצב כזה, אבל זה לא קרה. לפעמים קארמה איז א ביץ'. ראינו איזה ניצוץ, היינו שם, לחצנו יותר טוב מאשר במשחקים הקודמים".

חזרתם של פאטוס בצ'יראיי ורומן גולוברט: "המסר עבר. פתאום השחקנים התחילו להרגיש לא נוח על הכיסא שלהם. נגמר הפוצי-מוצי. זה בהחלט השפיע. אנחנו עובדים קשה כל השבוע, עשינו המון שיחות אישיות. כשראינו שמישהו מתנדנד באימון לקחנו אותו הצידה, הוצאנו אותו מההרכב וזה עובד".

ב'ציראי.
ב'ציראי. "נגמר הפוצי-מוצי" (אודי ציטיאט)

"לפעמים זה לוקח יום, יומיים או שבוע ולפעמים גם יותר. אני אופטימי כי בטוח שהמסר עבר. גם לגבי הקריאות להתפטר – אין סבלנות בכדורגל, אבל אנחנו יודעים איפה אנחנו נמצאים, אנחנו מאמינים בדרך שלנו".

הלחץ בקבוצה והחשש שלא ינצחו: "זה לא עובר בראש. אין איזה לחץ, אני לא מתרסק ולא מתפרק. לכל אחד יש לחץ בחיים וצריך לדעת להתמודד איתו. אנחנו בשיפור, רוצים לעשות תוצאה טובה ולשכוח את התוצאות השליליות".

לאחר מסיבת העיתונאים נערך האימון המסכם, כאשר לאחר שבמשחק האימון מול קבוצת הנוער תורגל יחמיר היקה כמגן שמאלי, נראה שצוות המאמנים החליטו באופן סופי לתת את הקרדיט לאלבני כשבן תורג'מן שכבר החלים יפתח על הספסל.

היקה. יקבל את הקרדיט בהגנה (אודי ציטיאט)
היקה. יקבל את הקרדיט בהגנה (אודי ציטיאט)

למרות התכנון לפתוח עם שלישיית בלמים שמורכבת מיובל שדה, צליל נחמיה ורומן גולוברט, הבוקר הסיטו המאמנים דווקא את הקפטן אלמוג כהן לחוליית ההגנה כשסתיו פיניש תורגל בקישור לצידם של ניקו אולסק ורועי קהת. בכל אופן, נראה שמערך שלושת הבלמים יישאר כשההתלבטות היא האם לפתוח עם נחמיה או עם פיניש.

בחלק ההתקפי תורגלו לסירוגין פאטוש בצ'יראי ורון אשכנזי. עוד קודם לכן תורגלו גיא מלמד ויונס מלאדה, כשההערכות הן שהמונטנגרי יפתח בכל מקרה עם מלמד ומלדה מועמדים לפתוח לצידו.

הרכב משוער: ויקי כחלון, רומן גולוברט, אלמוג כהן, יובל שדה, יחמיר היקה, סתיו פיניש (צליל נחמיה), ניקו אולסק, רועי קהת, פאטוס בצ'יראיי ויונס מלאדה (גיא מלמד).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי