אבוקסיס ימשיך עם אותו הרכב מול בית"ר, עזוז יקבל דקות?

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

המאמן לא צפוי לבצע שינויים לקראת המשחק מול הקבוצה מהבירה (ראשון 20:10, ישיר בספורט4). קפטן הקבוצה ייכלל בסגל ועשוי לעלות מהספסל לראשונה מאז גמר הגביע בעונה שעברה: "אני בריא ב-100%, אנחנו יכולים לנצח"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה תארח ביום ראשון את בית"ר ירושלים (20:10, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון בלומפילד, ובמועדון מצפים לכ-10,000 איש לפחות שיגיעו למשחק. הזהובים מגיעים למשחק המסקרן אחרי תיקו 1:1 נגד מכבי חיפה, ואילו הירושלמים אחרי שני ניצחונות גדולים על מכבי נתניה וסקציה נס ציונה, מה שצפוי להביא הרבה אוהדים מהבירה ליציעים.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמור לתת קרדיט לאותם 11 שפתחו במשחק האחרון. הבלם הוותיק איציק עזוז, שהחלים מניתוח במיניסקוס ולאחר מכן קרע בשריר התאומים וחזר לסגל, יהיה גם הפעם בין ה-18 שיתלבשו וימתין לקבל דקות ראשונות העונה על כר הדשא, לראשונה מאז נפצע במשחק גמר הגביע בסיום העונה שעברה.

עזוז דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "ברור שאפשר לנצח. בית"ר קבוצה מצוינת כמו שכולם יודעים, אבל אנחנו גם קבוצה טובה ומשחקים בין בית"ר לבני יהודה הם תמיד מעניינים, נקווה שיהיה משחק טוב".

איציק עזוז.
איציק עזוז. "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה" (מאור אלקסלסי)


ההצלחות של בני יהודה במשחקים נגד הגדולות בשנים האחרונות
: "אנחנו תמיד באים למשחקים ומסתכלים ליריבה בלבן של העיניים, יודעים שיש לנו את היכולת לנצח כל קבוצה, בכל מגרש. אם נבוא ונשחק את הכדורגל שלנו, אני באמת מאמין שאפשר לעשות תוצאה טובה. נצטרך יותר ריכוז בפעולה האחרונה שלנו, זה די טעון שיפור מתחילת העונה ונמשיך בדרך שלנו".

מצבו הפיסי אחרי חצי שנה מחוץ למגרשים: "ברוך השם אני בריא כרגע במאה אחוז, אחרי כל הפציעות שעברתי. אני מרגיש טוב, עדיין צריך להיכנס לכושר משחק, אבל מרגיש טוב סוף סוף. בגיל מאוד צעיר הייתה לי פציעה כזאת, אבל לא היו לי יותר מדי פציעות ארוכות בקריירה לשמחתי. נקווה שזאת האחרונה. בשביל שחקן כדורגל לפספס טרום עונה, זה אף פעם לא דבר טוב, אבל עם הניסיון שלי, אני לא חושב שזה יפריע לי להיכנס לכושר. אנחנו עובדים קשה באימונים ואני מקווה שזה לא יפגע בי".

תקופת ההחלמה: "אחד הדברים הכי מסתכלים שיש. זה קשה לראות את החברים משחקים, מתאמנים ואתה קצת מחוץ לתמונה, אבל בסדר, צריך לעבור גם את הדברים האלה. אנחנו הולכים בדרך הנכונה, יש שיפור. כמו שיוסי אומר יש לנו עוד הרבה דברים לשפר במשחק ההתקפה שלנו, אבל אנחנו בדרך הנכונה. אני מאמין שבסופו של דבר אנחנו נתחבר, יש פה קבוצה עם שחקנים טובים. נראה את מה שאנחנו יודעים ורוצים לעשות". 

מתיאה ליואיץ' חוגג. הזהובים יחגגו גם מול בית
מתיאה ליואיץ' חוגג. הזהובים יחגגו גם מול בית"ר? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי