חיימוב או כהן? כל ההתלבטויות של מרקו בלבול לכפר סבא

גיא חיימוב
גיא חיימוב | מאור אלקסלסי

לאחר התיקו המאכזב נגד בני יהודה, במכבי חיפה חושבים שמגיעה לשוער השני הזדמנות. המאמן יקבל החלטה בשיתוף עם אנטמן. ארד יסופסל לטובת סיינסבורי, שועה או ווילדסחוט יפתחו על חשבון עוואד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המחזור השמיני בליגת העל, בו הירוקים יצאו למשחק חוץ נגד הפועל כפר סבא (שבת, 20:25 ישיר בספורט4), בידיעה כי כל תוצאה מלבד ניצחון עלולה להיות קריטית להמשך העונה, זאת לאחר התיקו המאכזב נגד בני יהודה ביום שני האחרון.

לפי אימון הקבוצה, נראה כי המאמן מרקו בלבול טרם קיבל החלטה סופית לגבי זהות השוער אשר יפתח באצטדיון המושבה. במועדון ישנם קולות רבים, וגם בקרב השחקנים אשר מגבים את השוער גיא חיימוב, למרות הטעות שלו בשער השוויון של הכתומים: "חיימוב טעה כמו שכולם טועים. פתיחת העונה שלו הייתה נהדרת ולא מוציאים שחקנים מההרכב אחרי כל טעות".

מנגד, קיימים מספר קולות שחושבים כי השוער השני ג'וש כהן ראוי לקבל הזדמנות. במועדון חוששים כי אם חיימוב יפתח, הוא עשוי לספוג שריקות בוז רבות נגדו, אשר יורידו לו את הביטחון במהלך המשחק. בכל מקרה, נראה כי בלבול יתייעץ עם מאמן השוערים גיורא אנטמן והשניים יקבלו החלטה משותפת בנושא.

חיימוב.
חיימוב. "לא מוציאים שחקן מההרכב על כל טעות" (מאור אלקסלסי)

כמו כן, המאמן צפוי לבצע מספר שינויים נוספים בהרכבו, כשהבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי צפוי לחזור ל-11 על חשבונו של עופרי ארד, כשגם החלוץ ירדן שועה מועמד לקבל את חולצת ההרכב במקומו של מוחמד עוואד. בלבול מתלבט בין הצבתו של שועה בחלק הקדמי, לבין הצבתו של יאניק ווילדסחוט, ולא מן הנמנע שההולנדי יקבל בסופו של דבר את הקרדיט, לצידם של ניקיטה רוקאביצה וצ'רון שרי.

בגזרת הקהל הירוק, נראה שמכבי חיפה תזכה לאווירה ביתית באצטדיון בפתח תקווה, לאחר שמעל מ-4,000 צופים כבר הבטיחו את מקומם, כשאלפיים נוספים צפויים לרכוש כרטיס להתמודדות ביום המשחק.

הרכב משוער: גיא חיימוב (ג'וש כהן), ארנסט מאבוקה, אעיד חבשי, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'רון שרי, ניקיטה רוקאביצה, ירדן שועה (יאניק ווילדסחוט).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי