אורן גולן: "ניצחון במשחק הזה יכול להבטיח לנו עונה שקטה"

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

בהפועל חדרה מייחסים חשיבות רבה למשחק החוץ מול נס ציונה והיועץ המקצועי אמר: "הם יצטרכו להמר ואנחנו נוכל לנצל את זה". זלקה כשיר וצפוי לפתוח במרכז השדה של גוטמן

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תערוך הערב (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק מול סקציה נס ציונה, ובמועדון מספרים על חשש שקבוצתו של עמיר תורג'מן, נועלת הטבלה, תתפוצץ דווקא על חשבונם לאחר שלא ניצחה בשבעת המחזורים הראשונים. חדרה, נזכיר, דווקא מגיעה במומנטום חיובי לאחר תיקו 0:0 בבלומפילד מול מכבי ת"א וניצחון על מכבי נתניה במחזור שעבר והמאמן אורי גוטמן הבהיר לשחקניו עד כמה חשובות הנקודות במפגש מחר.

גם היועץ המקצועי של המועדון, אורן גולן, כהרגלו שוחח עם השחקנים ואמר לקראת המשחק: "זהו משחק מפתח עבורנו ואם ננצח אז נלך לעונה שקטה ונטולת קרבות. אני מקווה שהחבר'ה יעשו את העבודה. אם מנתחים את המשחק אז מבינים שתיקו יהיה קטסטרופה עבור נס ציונה ופחות עבורנו, וזה אומר שאם נגיע לשליש האחרון של המשחק בשיוויון אז נס ציונה תהמר ואנחנו נחכה לרגע הזה – אני מאמין שעם הכלים ההתקפיים שלנו ונוכל להכריע את המשחק".

מבחינה מקצועית בחדרה הביעו שביעות רצון מכשירותם של כל שחקניה הפצועים, פרט לאליאל פרץ שכאמור לא שיחק גם במשחק הניצחון על מכבי נתניה וייעדר בשבועות הקרובים. הקפטן מנשה זלקה היה בספק, אך אתמול ערך אימון מלא וצפוי לפתוח במרכז השדה לצדם של ג'ורג' פוצ'יבה ומוחמד אבו פאני.


זלקה. חזר לאימונים וצפוי לפתוח (דני מרון)

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, חגי גולדנברג, ויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, מנשה זלקה, ג'ורג' פוצ'יבה, רועי זיקרי, דידייה קוגבנייה, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי