צפו בתקציר: מכבי נתניה נכנעה בביתה, 4:2 למ.ס. אשדוד

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים | דני מרון

משחק שישי ברציפות ללא ניצחון ליהלומים. קהת העלה ליתרון זמני, אך הוא ואלמוג כהן הורחקו בהמשך. סילבסטר, אזולאי (צמד) ויחזקאל הבטיחו שלוש נקודות לחבורה מעיר הנמל, גולובארט רק צימק

(גודל טקסט)
המשבר מעמיק במכבי נתניה. הקבוצה מעיר היהלומים סיימה הערב (שבת) משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, כשנכנעה 3:2 למ.ס. אשדוד לעיני 4,200 צופים באצטדיונה הביתי. מדובר בפתיחת העונה הכי גרועה של הצהובים-שחורים מאז עונת 2009/10, כשגם בעונת הירידה לפני ארבע שנים הייתה להם נקודה יותר אחרי שמונה מחזורים.


זה התחיל דווקא טוב מבחינת החניכים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, כשרועי קהת העלה אותם ליתרון, אך דקות ספורות לאחר מכן אלמוג כהן ראה כרטיס אדום ישיר לאחר תיקול חריף על יאקוב סילבסטר ומשם המצב התדרדר. האורחים הפכו עוד במחצית הראשונה וקצת אחרי שהשנייה התחילה, גם קהת הורחק בצהוב שני ומאותו רגע כבר לא הייתה דרך חזרה. ואם הצרות לא מספיקות לנתניה, ביום ראשון הבא היא תצטרך להתמודד עם הפועל באר שבע.


הנזיפה מצד ג'קי בן זקן כנראה סייעה לקבוצה מעיר הנמל, שהראתה אופי כשחזרה מפיגור לניצחון ראשון מזה חמישה מחזורים. יכול להיות שהתצוגה המשכנעת הערב, לפחות מבחינה התקפית, תיתן דחיפה לחבורה של רוני אוואט על מנת להמשיך להשתפר ולהגיע למקום גבוה יותר בטבלה, כפי שהם כבר הצהירו שהם מעוניינים לעשות. בשבוע הבא תהיה להם הזדמנות להמשיך במומנטום, כשיארחו את סקציה נס ציונה.


הרכבים

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון (רון אשכנזי, 60), רומן גולוברט, יובל שדה, יחמיר היקה (סתיו פיניש, 46), אלמוג כהן, צליל נחמיה, ניקו אולסק, רועי קהת, פאטוס בצ'יראי (גיא מלמד, 64), יונס מלדה.



מ.ס אשדוד: רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, ניר ברדע, גיל כהן, לאונרדו אווסו, סמואל אלבי, שלומי אזולאי, חמודי כנעאן (אביב גל, 63), שגיב יחזקאל (שובל גוזלן, 74), יאקוב סילבסטר (דין דוד, 69).


פתיחת העונה הכי גרועה בעשור האחרון. שחקני נתניה מאוכזבים (דני מרון)
פתיחת העונה הכי גרועה בעשור האחרון. שחקני נתניה מאוכזבים (דני מרון)

דודי תירם זכה לכבוד ממכבי נתניה (דני מרון)
דודי תירם זכה לכבוד ממכבי נתניה (דני מרון)


דקה 16: אחרי קצת יותר מרבע שעה נטולת מצבים, יאקוב סילבסטר היה הראשון לנסות להכניע את דני עמוס, אבל הבעיטה שלו הלכה אל מחוץ למסגרת.


דקה 17: אשדוד יצאה להתקפה מהירה באגף שמאל, שגיב יחזקאל הסתער קדימה והעביר את הכדור בין רגליו של גולובארט אבל עמוס הציל את נתניה והדף את הבעיטה שלו.


דקה 23, 0:1 למכבי נתניה: יונס מלאדה שחרר מסירת עומק יפהפייה לרועי קהת והקשר סיפק סיומת לא פחות מרשימה, עם בעיטה לחיבורים שהעלתה את היהלומים ליתרון.


שחקני מכבי נתניה חוגגים את שער היתרון (דני מרון)
שחקני מכבי נתניה חוגגים את שער היתרון (דני מרון)


דקה 29 כרטיס אדום למכבי נתניה: אלמוג כהן תיקל בחריפות את יאקוב סילבסטר, לאחר בדיקה ב-VAR שלומי בן אברהם הרחיק את הקפטן הנתנייתי באדום ישיר.


דקה 35, אשדוד איזנה ל-1:1: הרחקה לא טובה של היקה פגעה בגבו של כנעאן, סילבסטר השתלט על הכדור ואיזן עם וולה מדויק שעלה מעל דני עמוס.



סיים את המשחק מוקדם מהצפוי. אלמוג כהן לאחר ההרחקה (דני מרון)


שחקני אשדוד חוגגים את השער של סילבסטר (דני מרון)


דקה 40: אשדוד כמעט השלימה מהפך, שלומי אזולאי הכניס כדור מושלם לסילבסטר, שפגש רק את הקורה.


דקה 42, 1:2 לאשדוד: אווסו החל התקפה בצד ימין עם מסירה לשגיב יחזקאל, שהעביר את מסירת הרוחב ומצא את שלומי אזולאי, שהגיח במרכז והשלים את המהפך לזכות הקבוצה מעיר הנמל.


שלומי אזולאי השלים את המהפך לזכות אשדוד (דני מרון)שלומי אזולאי השלים את המהפך לזכות אשדוד (דני מרון)


דקה 51, אדום שני לנתניה: רועי קהת קיבל צהוב שני לאחר כניסה בכנעאן והותיר את הקבוצה של דראפיץ' וברדה בתשעה שחקנים.


דקה 64, 1:3 למ.ס. אשדוד: אזולאי ניסה להשחיל פס לעומק אך הגנת נתניה הרחיקה. סילבסטר הגיע ראשון לריבאונד והעביר את זה ליחזקאל, שבעט פנימה את השלישי לזכות הקבוצה של רוני אוואט.


יחזקאל חוגג את השער השלישי (דני מרון)
יחזקאל חוגג את השער השלישי (דני מרון)


דקה 75, נתניה מצמקת ל-3:2: רומן גולובארט בעט כדור חופשי עוצמתי, משפתי הגיע באיחור ועזר להכניס את הכדור פנימה דרך פגיעה בקורה.


דקה 92, 2:4 לאשדוד: אזולאי מסר ימינה לדין דוד המחליף, שכדרר עד קו הרוחב והחזיר את זה לקשר, ששם את זה ברשת מעמדה נוחה.


גולובארט צימק, אבל זה לא הספיק (דני מרון)
גולובארט צימק, אבל זה לא הספיק (דני מרון)

ניצחון ראשון אחרי חמישה מחזורים. שחקני אשדוד חוגגים (דני מרון)
ניצחון ראשון אחרי חמישה מחזורים. שחקני אשדוד חוגגים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי