גורם באשדוד: "מאמינים שהמקום שלנו הוא בפלייאוף העליון"

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים | דני מרון

ניצחון החוץ הראשון אי פעם על נתניה הוביל לשמחה גדולה במועדון ולקרדיט נרחב זכה ג'קי בן זקן שערך השבוע אספה עם השחקנים: "זה ככל הנראה עבד", אמר יחזקאל על דברי הבעלים. מחמאות לסילבסטר ולאזולאי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

השבוע הסוער שעבר על קבוצת מ.ס. אשדוד הסתיים אתמול (שבת) בניצחון חוץ מרשים על מכבי נתניה, 2:4 שהיה ניצחון ראשון של אשדוד באצטדיון בנתניה. במועדון מספרים על כך ש"ההופעה הקרבית" של ג'קי בן זקן באספת הקבוצה היא שהביאה לאווירה החדשה שסחפה את השחקנים, באה לידי ביטוי באימונים ומשם גם לדשא במשחק.

בן זקן דיבר על התרופפות המשמעת בקרב השחקנים והפנה אצבע מאשימה לאלו שהרשו לעצמם לדבר על ההרכבים ועל הסגלים שבחרו המאמן רוני אוואט ועוזרו משה אוחיון ולטענתו הקרינו לרעה על חדר ההלבשה, אך לאחר הניצחון אתמול נשמעו בקבוצה אחרת וגורם אף טען: "אנחנו מאמינים שמקומה של הקבוצה הוא בפלייאוף העליון".

לשבחים זכה חלוץ הרכש יאקוב סילבסטר על השער היפה שכבש והיה זה שהחזיר את הקבוצה למשחק, כאשר גם הקשר שלומי אזולאי הצטיין והוכיח כי השאיר את הפציעה מאחור. המאמן רוני אוואט הודה בסיום: "עבר על הקבוצה שבוע לא פשוט, בו השחקנים הוכיחו שהם יודעים גם בפיגור לשמור על המסגרת הקבוצתית. אני מאושר אחרי שבוע כזה להבקיע ארבעה שערים ולנצח לראשונה באצטדיון בנתניה".


השער שהוביל למהפך ולניצחון הראשון בנתניה. סילבסטר (דני מרון)

על תוכנית המשחק שהביאה לניצחון אמר אוואט: "עשינו הכנה מקצועית טובה וידענו שנתניה משחקת עם שלושה בלמים ששניים מהם צעירים, אז הוצאנו אותם מאזור הנוחות על ידי לחץ גבוה כשהם היו עם הכדור. ידענו שמכבי נתניה נמצאת בלחץ אטומי".

לסיום התייחס המאמן ההחלטה שלא להרכיב את הקפטן רועי גורדנה: "ההחלטות שמתקבלות לגבי ההרכב הן מקצועיות". כמוהו נעדר גם יעקב בריהון שלאחרונה סבל מווירוס.

אחד הבולטים במשחק היה החלוץ שגיב יחזקאל, ששב לסגל לאחר שהוצא מהסגל נגד מכבי תל אביב וערך לאחרונה שיחת עומק עם המאמן רוני אוואט. שגיב יחזקאל, שגם כבש, אמר בסיום: "אני רוצה לעזור לקבוצה עם כיבושים ובישול שערים והניצחון על מכבי נתניה חשוב למומנטום. אני לא רוצה להתייחס לשיחה שהייתה עם ג'קי בן זקן ומה נאמר בה, אבל זה עבד ככל הנראה".


יחזקאל מתעופף בנתניה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי