צפו בתקציר: בית"ר רביעית אחרי 0:2 על בני יהודה, שער בכורה למוחמד

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה של רוני לוי. שלומי אזולאי כבש (45+2) עם העקב מבישול של גרסיה, עלי מוחמד הכפיל אחרי טעות של זובאס. קינדה ספג צהוב חמישי ויפספס את המשחק נגד מכבי חיפה, שני אוהדים נעצרו

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים לא עוצרת. הערב (ראשון) הקבוצה של רוני לוי התארחה אצל בני יהודה באצטדיון בלומפילד, במטרה להשיג ניצחון שלישי ברציפות אחרי הניצחון 0:4 על סקציה נס ציונה, כשמנגד, מחזיקת הגביע רצתה לשמח את הקהל הביתי אחרי התיקו 1:1 עם מכבי חיפה בשבוע שעבר.

אך הקבוצה מהבירה המשיכה להרשים, ונתנה סיבה למסיבה לכל 6,200 האוהדים שליוו אותה הערב. לאחר מחצית ראשונה אגרסיבית, הלחץ הכבד של הירושלמים השתלם. רגע לפני הירידה למחצית, כדור קרן הורחק לליוואי גרסיה, שרץ בחופשיות על הקו והעביר כדור רוחב לשלומי אזולאי. עם הרבה קור רוח, החלוץ בעט עם העקב והכניע מקרוב את אמיליוס זובאס בדרך ל-0:1 מתוק.

במחצית השנייה, הירושלמים המשיכו עם המשחק המצוין שלהם. בדקה ה-65, הרחקה רעה של הגנת הכתומים הגיעה לעלי מוחמד, שבעט בעוצמה לידיים של זובאס. הליטאי הדף את הכדור לתוך הרשת, והקשר חגג שער בכורה במדי בית"ר ירושלים בדרך ל-0:2 בסיום. בעקבות הניצחון, הירושלמים עולים למקום הרביעי בטבלה, רחוקים 4 נקודות ממכבי חיפה, מכבי ת"א והפועל באר שבע. 

מנגד, מחזיקת הגביע רחוקה מלהרשים. אחרי שמונה מחזורים, בני יהודה כבשה רק חמישה שערים העונה בליגת 'הבורסה לניירות ערך', והיא מדורגת במקום השמיני, רחוקה רק ארבע מהקו האדום. עונה מאתגרת צפויה לקבוצתו של יוסי אבוקסיס

 


אוהדי בית"ר ירושלים. הגיעו בהמוניהם לבלומפילד (דני מרון)



שחקני בני יהודה מתחממים (דני מרון)



ליוואי גרסיה בחימום. ימשיך בכושר המצוין? (דני מרון)


מהלך המשחק
המשחק בבלומפילד נפתח. כבר לאחר שלוש דקות, תיקול גס של גדי קינדה גרם לרועי ריינשרייבר לשלוף את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק. הקשר המצוין של בית"ר יפספס את המשחק נגד מכבי חיפה לאחר שצבר את הכרטיס הצהוב החמישי שלו הערב.


הירושלמים מפעילים לחץ על ההגנה הכתומה. כדור קרן מצוין מצא את דן איינבינדר ברחבה אך זובאס הדף את הכדור. בדקה ה-13, מצב מסוכן ראשון של מחזיקת הגביע. הרמה נהדרת מצד ימין הגיעה למוחמד גאדיר, שבעט מהאוויר אך פספס את הקורה בכמה סנטימטרים.


בדקה ה-20, המשחק נעצר למספר דקות. דן איינבינדר נפגע וירד מכר הדשא על מנת לקבל טיפול, אך חזר לאחר מכן. חצי שעה של כדורגל מאחורינו בבלומפילד, סגנון משחק פושר ואגרסיבי מאוד בפתיחה, שתי הקבוצות לא מצליחות להגיע למצבים.



6,000 אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לבלומפילד (דני מרון)



אוהדי בניי הודה. הגיבו במופע משלהם (דני מרון)



יוסי לוי ורוני אבוקסיס. קרב מוחות (דני מרון)


6,200 אוהדי בית"ר ירושלים ליוו את הקבוצה לבלומפילד, אוהדי בני יהודה הגיעו בכמות קצת פחות מרשימה: 2,800. בדקה ה-38, הקבוצה של רוני לוי כמעט עלתה ליתרון. כדור קרן נהדר של גדי קינדה הגיע לאור זהבי, אך הבלם נגח החוצה. 


עוד מצב מסוכן לירושלמים בדקה ה-40. דיוגו ורדאסקה תפס את הגנת בני יהודה לא מוכנה עם כדור עומק נהדר מהחצי, אך גם עדי תמיר לא היה מוכן לבעיטה ופספס את הכדור, שהתגלגל לידיים הבטוחות של זובאס. הירושלמים המשיכו ללחוץ, בדקה ה-43 כדור קרן נוסף גרם לבלבול ברחבת הכתומים, דן מורי הסיט את הכדור וכמעט כבר שער עצמי אך חברו להגנה עמד על קו השער והרחיק. 


רגע לפני הירידה למחצית, הלחץ של הירושלמים השתלם. כדור קרן מסוכן שהורחק הגיע לליוואי גרסיה, הקיצוני רץ בחופשיות על קו הקרן, העביר כדור רוחב מצוין ושלומי אזולאי, בהרבה קור רוח בעט עם העקב והכניע את זובאס מקרוב. 0:1 לבית"ר ירושלים עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.




תאמבי סגס רודף אחרי גדי קינדה. הקשר של בית"ר יפספס את המשחק נגד מכבי חיפה (דני מרון)





שלומי אזולאי ואנטואן קונטה חוגגים את שער היתרון (דני מרון) 



שלומי אזולאי ודיוגו ורדאסקה חוגגים את שער היתרון (דני מרון)

מחצית שנייה



אירוע לא נעים במחצית המשחק, אוהדי הקבוצות בין שער 7 ו-8 התקוטטו, עשרות מאבטחים הוזעקו למקום כדי להפריד ושני אוהדים נעצרו. הקבוצה של יוסי אבוקסיס יצאה מההפסקה הרבה יותר התקפית, אך מתקשה להגיע למצבים.


בדקה ה-57, מצב מסוכן ראשון לכתומים. כדור עומק נהדר הגיע למוחמד גאדיר, שדהר אל עבר השער ובעט בחוזקה אך איתמר ניצן הגיב בזריזות. מהצד השני, קונטה ניצל את היתרון המספרי ופרץ נהדר מהאגף הימני, עבר את מורי אך למרות שגרסיה וקינדה היו חופשיים לגמרי, המגן בעט ישר לידיים של זובאס. 



מוחמד גאדיר ודיוגו ורדאסקה (דני מרון)



אבישי כהן רודף אחרי גדי קינדה (דני מרון)


אוהדי בית"ר חוגגים בבלומפילד! בדקה ה-65, הרחקה רעה של הגנת בני יהודה הגיעה לעלי מוחמד, שבעט בעוצמה רבה לידיים של זובאס, אך השוער הליטאי הדף את הכדור לתוך הרשת. שער בכורה בבית"ר לקשר שמכפיל את היתרון ל-0:2. 


בדקה ה-73, טעות ענקית של כובש השער השני כמעט הובילה לשער של הכתומים. הקשר מסר כדור רע, אבישי כהן השתלט ובעט מחוץ לרחבה אך איתמר ניצן הגיב מהר. דור ג'אן הסתער על הריבאונד אך בעט בפראות מעל השער.



שחקני בית"ר ירושלים חוגגים את שער הבכורה של עלי מוחמד (דני מרון)



עלי מוחמד חוגג (דני מרון)



קונטה, מוחמד וגרסיה חוגגים (דני מרון)


בדקה ה-81, הירושלמים כמעט כבשו את השלישי. קונטה מצא את שלומי אזולאי מחוץ לרחבה, החלוץ בעט בנגיעה כדור שטוח וחזק לפינה הימנית אך פספס את הקורה במספר סנטימטרים. בדקה ה-86, הירושלמים כמעט כבשו את השער השלישי. מוחמד מצא את קונטה בכדור מצוין, אך המגן שוב לא הצליח להכניע את זובאס. התוצאה נשמרה עד הסיום. 0:2 לבית"ר ירושלים, שמשיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ועולה למקום הרביעי בטבלה.



הרכבים
בני יהודה תל אביב: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אלבן פנישי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס (דור ג'אן), מתיאה ליואיץ', עמית זנטי, מוחמד גדיר.


בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, אור זהבי, מקס גרצ'קין; תמיר עדי, עלי מוחמד, דן איינבינדר (שלום אדרי), גדי קינדה, ליוואי גרסיה; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי