סילבס: "חשוב להמשיך ככה", ורמוט ייעדר מספר שבועות

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

המאמן שיבח את חניכיו לאחר הניצחון על הפועל ת"א. הקשר יחזור רק לאחר פגרת הנבחרות בשל קרע חלקי. בעיית בלמים לקראת המשחק נגד ק"ש. סרדל יוסט לעמדה אחורית? הדו"חות הכספיים של המועדון נחשפו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שחקנים הפועל חיפה ינוחו היום (שני) וכבר מחר יחלו בהכנות לקראת המשחק הביתי נגד עירוני קריית שמונה. עבור הקבוצה מהכרמל מדובר במשחק בית שני ברציפות ובקבוצה של סילבס רוצים ליצור המשכיות לאחר הניצחון 0:3 על הפועל תל אביב ביום שבת. המאמן ערך שיחה קצרה עם שחקניו בה שיבח אותם על היכולת ביום שבת ואמר להם: "עשינו ניצחון גדול אבל חשוב לשמור על המשכיות".

גם הבעלים יואב כץ הגיע לאימון והודה כי התרשם מרמת המחויבות, במיוחד לאחר הרחקתו של הבלם בן והבה שייעדר מהמשחק הקרוב. סיבה נוספת שהביאה למפנה, כך בטוחים במועדון, הייתה השיחה שקיים המאמן סילבס עם הקפטן עדן בן בסט לפני המשחק. החלוץ הציג את משחקו הטוב ביותר העונה ושבר בצורת.

לקראת המשחק הקרוב עומד בפני המאמן אתגר לא פשוט שכן הקבוצה תגיע ללא בלמים טבעיים. והבה כאמור מורחק כשהבלמים הנוספים, גיא משפתי וניקולה גולן, פצועים ולא צפויים להחלים לקראת המשחק. לצד ניסו קפילוטו נראה כי הקשר לירן סרדל ישחק כשיוסט לעמדה אחורית, כאשר גל אראל יחזור ל-11 ויפתח במרכז השדה. בקבוצה קיוו כי הקשר גילי ורמוט שנעדר כבר מספר שבועות יוכל לחזור למשחק הקרוב ואף להילקח בחשבון בתמונת ההרכב אלא שהקאמבק ייאלץ לחכות. הקשר עבר בדיקה לפיה הוא סובל מקרע חלקי וישוב להתאמן רק לאחר פגרת הנבחרות. 


גילי ורמוט. ייעדר מספר שבועות (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, מנהלת הליגה פרסמה היום את הדו"חות הכספיים של קבוצות ליגת העל, כשמצידה של הפועל חיפה נרשם הפסד של 1.8 מיליון שקלים, בעקבות העובדה שלא הצליחה להשתלב במקום המוביל לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה.

מעבר לכך, שכר המאמנים אשתקד עמד על לא פחות מ-1.7 מיליון ש"ח, לאחר שהבעלים כץ החל את העונה עם ניר קלינגר, החליפו בשרון מימר, אשר לא סיים את העונה ובמקומו מונה סילבס. שכר השחקנים בעונה שעברה עמד על כ-13 מיליון שקלים.

יואב כץ. הפסיד 1.8 מיליון שקלים אשתקד (מאור אלקסלסי)
יואב כץ. הפסיד 1.8 מיליון שקלים אשתקד (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי