ברעננה מצפים שאוהדי מכבי תל אביב יסתערו על הכרטיסים

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

בשרון מאמינים כי לא פחות מ-8,000 צופים יגיעו למשחק (שבת ב-17:10, ספורט4), כאשר האלופה תגיע מעודדת מהניצחון על הפועל באר שבע. שמש עשוי לפתוח בהתקפה של קורצקי, שמצפה מגאנם ליותר

(גודל טקסט)

 הפועל רעננה החלה בהכנות לקראת ההתמודדות נגד מכבי תל אביב (שבת ב-17:10, ספורט4) ובקבוצה מהשרון מצפים ללא פחות מ-8,000 אוהדים, כאשר מרביתם ילוו את האלופה שתגיע לאצטדיון המושבה מעודדת מהניצחון על הפועל באר שבע במשחק העונה.

מכירת הכרטיסים למשחק כבר החלה, כשהיציע המזרחי המאכלס כ-6,500 מקומות נפתח עבור אוהדי מכבי תל אביב שצפויים להסתער על הכרטיסים בין היתר גם בעקבות שעת המשחק ומיקומו של האצטדיון. ברעננה הבהירו כי בהתאם לקצב המכירה יוחלט האם לפתוח יציע נוסף עבור אוהדי הקבוצה האורחת.

למרות שצברה רק שש נקודות ולא ניצחה בששת המחזורים האחרונים, ברעננה מאמינים שהקבצה מסוגלת להיות הראשונה שתבקיע העונה לרשת של דניאל טננבאום ומודעים לכך שמכבי תל אביב עשויה להגיע מעט נינוחה למשחק לאחר שכאמור ניצחה את הפועל באר שבע וחזרה לפסגת ליגת העל.

סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן מנחם קורצקי, שעשוי להעניק לעידן שמש – שהבקיע במספרת מרהיבה במחזור האחרון נגד קריית שמונה – את המקום בהרכב. במקביל, במועדון מצפים מקייס גאנם להיכנס לקצב לאחר שהחלוץ המבטיח טרם מצא את הרשת העונה.


בתמונת ההרכב. עידן שמש (אנצ'ו גוש)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי