העברת עטאא ג'אבר: מכבי חיפה הגישה תביעה נגד בני סכנין

עטאא ג'אבר, איהאב שאמי
עטאא ג'אבר, איהאב שאמי | עומרי שטיין

לטענת הירוקים, הקבוצה מהמגזר העבירה פחות משליש מהסכום על הקשר בעסקה שהושלמה לפני יותר משנתיים. עורוך הדין עופר בן-אסא מסר: "סכנין לא עמדה בהתחייבויותיה ולא הציעה פתרון להסדרת החוב"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הגישה היום (שלישי) תביעת תשלום נגד בני סכנין, שלא העבירה לירוקים את מלוא הסכום על מכירתו של עטאא ג'אבר. ב-2017, כזכור, עבר הקשר לקבוצה מהמגזר תמורת 275 אלף דולר, כאשר ראשי המועדונים סיכמו שהתשלום יתבצע בשלושה תשלומים. לטענת הירוקים, הקבוצה מהמגזר העבירה עד כה פחות משליש מהסכום.


בא כוחו של המועדון, עו"ד עופר בן-אסא ממשרד Ayr – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ', שהגיש את התביעה, אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "מדובר על העברת שחקן שבוצעה לפני כשנתיים. לצערנו, סכנין לא עמדה בהתחייבויותיה ולא הציעה פתרון להסדרת החוב. לכן לא נותרה לנו הברירה אלא להגיש את התביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל כדי לגבות את דמי העברה".


סכנין טרם פרסמה תגובה רשמית בושא, אך גורם במועדון מסר: "מוזר שמכבי חיפה בחרה לפעול דווקא עכשיו". במקביל, בימים האחרונים פורסמו הדוחות הכספיים של המועדון והתגלה כי הקבוצה מהמגזר הפסידה יותר ממיליון וחצי שקלים אשתקד כאשר שכר השחקנים עמד על מעל שמונה מיליון שקלים.


 
עטאא ג'אבר במדי מכבי חיפה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי