מדליק הרימון בבלומפילד שוחרר לביתו עד הגשת כתב אישום

אוהדי הפועל באר שבע, אבוקה צהובה
אוהדי הפועל באר שבע, אבוקה צהובה | דני מרון

מתן לוי, בן 25 מרמת גן, הודה במיוחס לו אך טען כי עשה זאת תמורת תשלום. עורכת דינו: "הוא צעיר ללא עבר פלילי שכלל אינו אוהד כדורגל. הוא לא התכוון לפגוע באיש". במשטרה ינסו לאתר את המפעילים ששידלו אותו

(גודל טקסט)

זורק רימון העשן במהלך המשחק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב שוחרר ממעצר על ידי בית המשפט לשלום. מתן לוי, לוחם MMA במקצועו ללא עבר פלילי בן 25 מרמת גן, נתפס על ידי המשטרה מיד בסיום המשחק בבלומפילד והובא היום (רביעי) לבית המשפט שם שוחרר בתנאים מגבילים עד שיגובש נגדו כתב אישום.

לוי הודה במעשה, אך טען שקיבל תשלום כספי עבור המעשה ובשל המצב הכלכלי שלו ושל משפחתו הסכים להדליק את הרימון. הסכום, כך נראה, עומד על לא יותר ממאות בודדות של שקלים. הוא זכה לטיפול רפואי בעקבות הפגיעות שספג מאוהדי הפועל באר שבע ביציע.

במשטרה מנסים כעת לאתר את אלו ששידלו אותו למעשה, כאשר על פי החשד ייתכן ומדובר באוהדי מכבי ת"א שעשו פעולת נקם על השלכת הרימון האדום ליציע שלהם בעונה שעברה, במשחק בין שתי הקבוצות במחזור הסיום בטרנר.

אוהדי מכבי ת
אוהדי מכבי ת"א . האם חלק מהם שידלו את לוי למעשה? (צילום: דני מרון)

עורכת הדין סתיו כהן מהסניגוריה הציבורית, המייצגת את לוי, אמרה: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי שכלל איננו אוהד כדורגל. אחדים מאוהדי הקבוצה ניצלו את מצוקתו הכלכלית הקשה ושכנעו אותו להפעיל את רימון העשן תמורת תשלום. הוא לא התכוון לפגוע באיש ומצר מאוד על האירוע. אנו מברכים על החלטת השחרור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי